beantwoord

Automatisch ingesproken voicemail dat nummer niet bekend is

• 19 januari 2018
  • 14 reacties
  • 249 keer bekeken

Reputatie 1
Als ik mijn telefoon (Samsung Galaxy a3 2016) niet of niet tijdig opneem, komt er automatisch een voicemail die meldt dat "dit nummer niet bekend is". Dit geeft verwarring bij degene die mij probeert te bellen. Kan ik deze mededeling verwijderen of vervangen?
icon

Beste antwoord door Deborah 28 maart 2018, 12:42

@turkooisblauw, ik heb van mijn collega's begrepen dat het is opgelost. Je mailbox stond niet aan en is aangezet. Kun je dit bevestigen?
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi turkooisblauw, ik snap dat dat verwarring geeft. Je kunt naar 1233 bellen en dan "begroetingen" kiezen in het menu. Daar kun je de boodschap wijzigen. Kom je er zo uit met de begroeting?
Reputatie 1
Hoi turkooisblauw, ik snap dat dat verwarring geeft. Je kunt naar 1233 bellen en dan "begroetingen" kiezen in het menu. Daar kun je de boodschap wijzigen. Kom je er zo uit met de begroeting?
Bedankt voor je snelle reactie. Ik had bij m'n vraag ter verduidelijking moeten melden dat ik 1233 niet kan bereiken omdat telefonisch "deze voicemailbox niet bij ons bekend is" en via sms ik steeds het bericht van een "tijdelijke storing" krijg.
Reputatie 6
Badge +7
Aah, dat begreep ik niet, maar het is nu helder! De melding ken ik zo niet, maar ik duik er graag verder voor je in. Wil je je 06-nummer waar het om gaat aanvullen in je profiel? Na vandaag ben ik er maandag weer.
Reputatie 1
Aah, dat begreep ik niet, maar het is nu helder! De melding ken ik zo niet, maar ik duik er graag verder voor je in. Wil je je 06-nummer waar het om gaat aanvullen in je profiel? Na vandaag ben ik er maandag weer.

Dankjewel en fijn weekend. Mijn nummer is **********

Admin: mobiel nummer verborgen i.v.m. privacy.
Reputatie 6
Badge +7
Hartelijk dank! Ik heb je mobiele nummer verborgen en opgeslagen. Jij ook een goed weekend en we hebben maandag contact hierover.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi turkooisblauw, ik heb nog geen update voor je helaas. Ik hoop er zo snel mogelijk op terug te komen bij je.
Reputatie 1
Hoi turkooisblauw, ik heb nog geen update voor je helaas. Ik hoop er zo snel mogelijk op terug te komen bij je.
Dit is inmiddels een maand geleden. Is er al eat meer bekend?
Reputatie 4
Badge +6
Hoi turkooisblauw, tot mijn verbazing hebben we geen reactie meer ontvangen:?. Excuses hiervoor! Dit had veel sneller gemoeten. Ik ga uitzoeken wat precies de status van het probleem is.
Reputatie 4
Badge +6
@turkooisblauw, ik heb van mijn collega's begrepen dat het is opgelost. Je mailbox stond niet aan en is aangezet. Kun je dit bevestigen?
Reputatie 1

Beste Debirah,

Voicemail doet het. Dankjewel!!
Reputatie 4
Badge +6
Bedankt voor het laten weten en dat voicemail werkt! 😃

Reageer