beantwoord

authenticatieprobleem mobiele telefoon

• 15 januari 2019
  • 5 reacties
  • 669 keer bekeken

goedendag .
het lukt maar niet om mijn mobiele telefoon te verbinden met wifi.Ik heb reeds modem herstart en tevens de router herstart.Ik heb de router gereset.ik heb al verschillende malen(ongeveer 10 keer) de code ingevuld van de router om mij aan te melden bij het wifi netwerk.Nu weet ik, het niet meer.Wie helpt mij?
Ik heb een huawei y560.
icon

Beste antwoord door Jaap van Beek 17 januari 2019, 15:50

Het probleem is in 20 minuten opgelost.
We zoeken ons avonden en ochtenden helemaal gek.
Bel gewoon de klantenservice en spreek in ik heb een technische vraag over internet.
De medewerker test de verbinding en kwam tot de conclusie dat het modem niet goed is.
Deze wordt dezelfde dag nog verstuurd.
Probleem opgelost.
Complimenten voor de Klantenservice van Telfort.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat zijn mooie woorden Jaap. Bedankt. Mocht je zo nog ander vragen hebben, dan horen wij dat graag.
Het probleem is in 20 minuten opgelost.
We zoeken ons avonden en ochtenden helemaal gek.
Bel gewoon de klantenservice en spreek in ik heb een technische vraag over internet.
De medewerker test de verbinding en kwam tot de conclusie dat het modem niet goed is.
Deze wordt dezelfde dag nog verstuurd.
Probleem opgelost.
Complimenten voor de Klantenservice van Telfort.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Jaap, welkom op het forum! Wat vervelend dat je je mobiele telefoon niet op het WiFi netwerk krijgt. Kunnen andere apparaten wel verbinden met ons modem? De tip die @Koffiemok geeft zou ik ook aanraden, om het netwerk helemaal te vergeten en opnieuw in te stellen. Krijgt je mobiele telefoon op andere plekken wel verbinding met WiFi?
Reputatie 8
Badge +15
Al geprobeerd om netwerk vergeten te gebruiken op je huawei zodat je de wifi opnieuw kan instellen?
Hoi, heb je je probleem al in googe gesteld ? Zeker daar ga jij daar veel antwoorden vinden.

Succes !

Reageer