beantwoord

Apps updaten op iPhone 6S lukt niet

• 28 mei 2019
  • 9 reacties
  • 163 keer bekeken

ik kan geen gratis updates uitvoeren omdat ik het aankoop limit heb bereikt. Ik druk op ideal invoeren maar alsnog doet hij het niet. Gratis bijwerken en gratis downloaden doet hij niet. Tips? helpende?

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 mei 2019, 09:18

Goedemorgen @kellyaalders, ik heb nog even voor je gekeken. Er staan bij ons geen blokkades aan, behalve dat je aan de limiet van deze maand zit. Ik hoop dat de bewindvoerder er snel contact over kan opnemen. Echter vind ik het toch raar dat je ook geen gratis apps kan downloaden en bijwerken. Apple heeft een supportpagina voor het niet kunnen bijwerken van apps, ik raad je aan om die ook door te nemen. Via die pagina kan je ook contact met hen opnemen, misschien dat zij de oplossing voor je hebben! Ik hoop dat 't via een van deze manieren snel opgelost wordt 🙂
Bekijk reactie

9 reacties

iemand die dit ook heeft/gehad?
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @kellyaalders, wat gek, ik zoek graag met je mee hoe we dit kunnen oplossen. Ik vermoed dat het gaat om het installeren van apps en updates op je mobiele telefoon, klopt dat of bedoel je iets anders? Zo ja, welk merk en type mobiele telefoon gebruik je?
ik gebruik de telefoon Iphone 6S , ik kan dit zoal op mijn internet (4G ) niet doen en op mijn wifi niet doen. En je het gelijk. gratis apps en updates kan ik niet doen. wel de software update.
Reputatie 8
Badge +9
Dankjewel voor de extra uitleg @kellyaalders. Ik heb je gegevens erbij gepakt, en zie dat je vanmiddag ook contact gehad hebt met de klantenservice. Het heeft te maken met de maandelijkse limiet van aankopen die je via de factuur kan betalen. Als het echt om gratis apps en updates gaat, kan het helpen je telefoon even volledig opnieuw op te starten, of om even na te kijken welke betaalwijze aangevinkt staat. Laat je weten of het is gelukt?
Dankjewel voor de extra uitleg @kellyaalders. Ik heb je gegevens erbij gepakt, en zie dat je vanmiddag ook contact gehad hebt met de klantenservice. Het heeft te maken met de maandelijkse limiet van aankopen die je via de factuur kan betalen. Als het echt om gratis apps en updates gaat, kan het helpen je telefoon even volledig opnieuw op te starten, of om even na te kijken welke betaalwijze aangevinkt staat. Laat je weten of het is gelukt?
gaat inderdaad over de betaal limit. Ik heb gebeld maar mijn bewind moet er over bellen, ik heb haar gemaild en hopelijk wordt het opgelost. Ik heb al opnieuw opgestart en zelfs gereset.

Dankjewel voor de extra uitleg @kellyaalders. Ik heb je gegevens erbij gepakt, en zie dat je vanmiddag ook contact gehad hebt met de klantenservice. Het heeft te maken met de maandelijkse limiet van aankopen die je via de factuur kan betalen. Als het echt om gratis apps en updates gaat, kan het helpen je telefoon even volledig opnieuw op te starten, of om even na te kijken welke betaalwijze aangevinkt staat. Laat je weten of het is gelukt?gaat inderdaad over de betaal limit. Ik heb gebeld maar mijn bewind moet er over bellen, ik heb haar gemaild en hopelijk wordt het opgelost. Ik heb al opnieuw opgestart en zelfs gereset.

en heb inderdaad op Ideal staan
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @kellyaalders, ik heb nog even voor je gekeken. Er staan bij ons geen blokkades aan, behalve dat je aan de limiet van deze maand zit. Ik hoop dat de bewindvoerder er snel contact over kan opnemen. Echter vind ik het toch raar dat je ook geen gratis apps kan downloaden en bijwerken. Apple heeft een supportpagina voor het niet kunnen bijwerken van apps, ik raad je aan om die ook door te nemen. Via die pagina kan je ook contact met hen opnemen, misschien dat zij de oplossing voor je hebben! Ik hoop dat 't via een van deze manieren snel opgelost wordt 🙂
Goedemorgen @kellyaalders, ik heb nog even voor je gekeken. Er staan bij ons geen blokkades aan, behalve dat je aan de limiet van deze maand zit. Ik hoop dat de bewindvoerder er snel contact over kan opnemen. Echter vind ik het toch raar dat je ook geen gratis apps kan downloaden en bijwerken. Apple heeft een supportpagina voor het niet kunnen bijwerken van apps, ik raad je aan om die ook door te nemen. Via die pagina kan je ook contact met hen opnemen, misschien dat zij de oplossing voor je hebben! Ik hoop dat 't via een van deze manieren snel opgelost wordt :)
dit heb ik al doorgenomen. opnieuw opgestart enz enz. maar dit probleem heb ik sinds dat ik aan de limit zit
Reputatie 8
Badge +9
@kellyaalders Hoi Kelly, hoe is het afgelopen? Is het nog gelukt via de bewindvoerder of via Apple?

Reageer