beantwoord

Apple iPhone 4 8GB white abonnement

• 15 januari 2013
  • 11 reacties
  • 3988 keer bekeken

Hey, ik heb een paar vragen over Apple iPhone 4 8GB white.
Ik zocht al een tijdje naar een nieuwe mobiel en zag de Iphone toevallig, dus ik nam een kijkje en het lijkt me wel wat. (http://shop.telfort.nl/telfort/RAPRD/Apple-iPhone-4-8GB-white/0000160st.html).

1. Dit wordt mijn abonnement als ik de IPhone neem: Toestel Apple iPhone 4 8GB white  ToestelLease € 18,- p/mnd / Telfort basis abonnement Contractduur  24maanden € 0,- p/mnd / Belminuten 300 belminuten € 7,- p/mnd / Internet 500MB internet € 10,- p/mnd  / + eenmalige kosten: €30,-   =  €65,-  - €5,- korting.
Ik kom dus uit op €60,- inclusief eenmalige kosten. Maar de vraag is of ik die korting mijn hele abonnement heb. Of dat het maar geldt voor een bepaalde periode.   http://oi45.tinypic.com/w0nwon.jpg (Bijv. eerste 2 maanden 30 p/mnd en de rest vd maand de normale prijs?)
2. Kan je hem alleen online bestellen met abo of kan je het ook in de winkel doen? (Wel met de kortingen)
3. Hoelang is 500mb internet? En kan je het later ook veranderen in 1000mb of 1500. Of kan je niet meer veranderen.

Alvast bedankt ;) xx.
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 16 januari 2013, 02:37

Actie geldt de volledige looptijd, dus volledige 2 jaar. Prijzen in de winkels zijn gelijk als aan op de website. Voordeel vd winkel is dat nummerbehoud voor je geregeld wordt, en dat je het toestel vaak gelijk kan worden meegenomen. Hoe snel je internet op is is afhankelijk van wat je op internet doet. Uitbreiden op een later moment kan, maar tegen een hogere prijs dan wanneer je meteen voor die hogere bundel kiest. Met 1000 mb zit je ip 35 euro. Een bundel van 100 sms kost 3 euro (losse sms'jes kosten 0,24; gaan niet van min af). Weet je zo voldoende?
Bekijk reactie

11 reacties

Badge +2
Actie geldt de volledige looptijd, dus volledige 2 jaar. Prijzen in de winkels zijn gelijk als aan op de website. Voordeel vd winkel is dat nummerbehoud voor je geregeld wordt, en dat je het toestel vaak gelijk kan worden meegenomen. Hoe snel je internet op is is afhankelijk van wat je op internet doet. Uitbreiden op een later moment kan, maar tegen een hogere prijs dan wanneer je meteen voor die hogere bundel kiest. Met 1000 mb zit je ip 35 euro. Een bundel van 100 sms kost 3 euro (losse sms'jes kosten 0,24; gaan niet van min af). Weet je zo voldoende?
Actie geldt de volledige looptijd, dus volledige 2 jaar. Prijzen in de winkels zijn gelijk als aan op de website. Voordeel vd winkel is dat nummerbehoud voor je geregeld wordt, en dat je het toestel vaak gelijk kan worden meegenomen. Hoe snel je internet op is is afhankelijk van wat je op internet doet. Uitbreiden op een later moment kan, maar tegen een hogere prijs dan wanneer je meteen voor die hogere bundel kiest. Met 1000 mb zit je ip 35 euro. Een bundel van 100 sms kost 3 euro (losse sms'jes kosten 0,24; gaan niet van min af). Weet je zo voldoende?  Jaa! Dankjewel :)
Ik heb nog een vraag. Ik ben namelijk 13 en je moet ouder zijn om een abonnement aanteschaffen. Maar mijn vriendinnen hebben wel een abonnement, hoe los ik dit op?
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb nog een vraag. Ik ben namelijk 13 en je moet ouder zijn om een abonnement aanteschaffen. Maar mijn vriendinnen hebben wel een abonnement, hoe los ik dit op?
Je verjaardag méérdere keren per jaar vieren?

Of, misschien verstandiger: (één van) je ouders meenemen? Die zijn namelijk nog steeds verantwoordelijk voor jou, zéker in financieel opzicht...
Mijn vader wilt met me online bestellen. Hele domme vraag maar kan je dan ook bij Factuur- en bezorgadres (Naam, email, adres etc.)  de gegevens van m'n vader invullen en bij Legitimatie en bankgegevens de mijne? Zeg maar dat je 2 gegevens invult.
Badge +1
dat kan wel, maar dan moet het precies andersom zodat JIJ de factuur betaald, maar HIJ de contractant is (jij kan niet je legitimatiegegevens invullen omdat jij nog geen 18 bent)
Dus de Factuur- en bezorgadres en bankgegevens kunnen op mijn gegevens worden ingevult, maar de legitimatie op mijn vader?
Dan wordt de rekening toch via post naar mij gestuurd? Xxx
Badge +2
Bij het afsluiten dient alles op naam van 1 persoon te staan, in dit geval je vader.
Evt. kan je in een winkel alles direct meenemen, en kunnen ze je oa ook vertellen hoe je, na de eerste rekening, je bankrekeningnummer kan aanpassen (naar die van jou).

Als je online besteld, let er dan op dat je de iPhone besteld i.c.m. een microsimkaartje.
Reputatie 3
Badge +1
@Directioner,

Ik kan me voorstellen dat je hier graag wat duidelijkheid over wilt.
Het is niet mogelijk om gegevens van zowel je vader als van jou in te vullen. Het rekeningnummer waarvan wordt geincasseerd dient namelijk op naam te staan van de contract (in dit geval jouw vader). Daarnaast worden de facturen alleen online zichtbaar, wij versturen geen factuur per post. Mocht je hier de voorkeur aangeven dan is dat wel mogelijk, hiervoor worden wel kosten in rekening gebracht.

Denise
Oh, dankuwel.
Ik had gister een bestelling verstuurd maar de gegevens waren van 2 personen, dus had ik hem geanuleerd, maar ik werd toch gebeld voor een afspraak..
Badge +2
Oh, dankuwel.
Ik had gister een bestelling verstuurd maar de gegevens waren van 2 personen, dus had ik hem geanuleerd, maar ik werd toch gebeld voor een afspraak..

Wanneer je de afspraak door laat gaan, gaat het uiteindelijk aan de deur waarschijnlijk alsnog mis.

Doe hier je voordeel mee.

Reageer