vraag

Apple App Store blijft vragen om betaalgegevens


Veerle1803
Ik heb hiervoor een abonnement bij KPN gehad. hierbij had ik ingesteld dat aankopen via de appstore bij mijn telefoonrekening er opgezet zou worden. Nu heb ik sinds een maand sim only van Telfort en vanaf dat moment kan ik geen enkele gratis app meer bijwerken of installeren. hij blijft vragen om betaalgegevens. ik heb alles en overal 'geen' aanstaan bij betaalinformatie maar het blijft een visueuse cirkel waar ik niet meer uit kan komen..

heeft iemand een idee??
ben ten einde raad nu!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

5 Reacties

Jasper - Telfort
Reputatie 2
Badge +2
Hi Veerle1803, welkom op het Telfort forum. Ik kan me voorstellen dat je van zo'n cirkel niet blij wordt! Heb je de stappen op deze pagina gevolgd om de instelling App Store te wijzigen?
Als je jouw toestel na het wijzigen van de instelling opnieuw opstart, zullen de instellingen daarna actief moeten zijn. Ik hoor graag van je of het daarmee gelukt is.
Veerle1803
Ja dit heb ik al 20 keer geprobeerd maar dit is dus precies waar ik niet uit kan komen helaas.
nelly jacoba
Reputatie 8
Badge +16
En met deze info:
https://support.apple.com/nl-nl/HT203905

Of deze:
https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/143545-gratis-app-toch-betalen.html

Of deze:
https://www.alleszondercreditcard.nl/apple-id-zonder-creditcard/
Veerle1803
Helaas nog niks gelukt.
Jasper - Telfort
Reputatie 2
Badge +2
Hmm, vreemd. De app store blijft de aanpassing weigeren dus. De store en de gegevens die daarin worden opgeslagen zijn niet van ons, maar van Apple. Als het met bovenstaande tips niet is gelukt kan je het beste contact opnemen met Apple zelf en bij hen vragen om de instelling na te kijken.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)