beantwoord

Android 7 update

• 25 juli 2017
  • 9 reacties
  • 169 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo

Voor mijn telefoon is andriod 7 uit. Mijn telefoon wil deze niet downloaden. Nu heb ik contact op genomen met de fabrikant van de telefoon. Deze geeft aan dat de update afhankelijk is van julie. Dit lijkt mij wat raar. Vandaar mijn vraag aan julie wanneer kan ik mijn telefoon updaten?
icon

Beste antwoord door Robin Flikkema 26 juli 2017, 10:38

Die upgrade komt vanzelf, wordt in fases uitgerold. Je telefoon komt vanzelf aan de beurt.Dit is inderdaad het correcte antwoord.

De upgrade wordt langzamerhand aan een grotere groep gebruikers uitgerold. Als hij er over een poosje nog niet is kan je Moto berichten waarbij je moet aangeven dat je een unbranded (NL) telefoon hebt.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 1
Badge
Hoi,

Dat is helaas niet waar. KPN/Telfort doen eigenlijk niets met softwareupdates. Echter is het gebruikelijk dat providers dat wel doen en dat is de reden dat de fabrikant dit antwoord gaf.

Welke telefoon heb je?
Wat bedoel je precies met "telefoon wil deze niet downloaden"? Is hij niet beschikbaar of gaat het downloaden mis?

Robin
Reputatie 1
ik heb een Moto x style. Sinds vorige week is de update voor Android 7 uit. Deze zal via OTA worden verstuurd. Mijn telefoon vind deze niet. Als ik de telefoon handmatig laat zoeken naar updates vind hij ook niks en krijg ik de melding dat hij up to date is. (Android 6.)
Die upgrade komt vanzelf, wordt in fases uitgerold. Je telefoon komt vanzelf aan de beurt.
Reputatie 8
Badge +19
Die upgrade komt vanzelf, wordt in fases uitgerold. Je telefoon komt vanzelf aan de beurt.
Klopt, ik heb bijna 2 maanden na de aankondiging mogen wachten op de Android 7 update voor mijn Lenovo phone.
De upgrade is allereerst van toepassing op modellen verkocht door kleinhandelaars; aangepaste (lees:geroote) modellen worden niet gedekt en contractmodellen (abonnementen) van providers worden vaak na eigen aanpassingen uitgerold, en dit vergt meestal nog langer.
Reputatie 8
Badge +15
Als je telefoon de update niet kan vinden dan is deze nog niet beschikbaar.
Reputatie 1
Badge
Die upgrade komt vanzelf, wordt in fases uitgerold. Je telefoon komt vanzelf aan de beurt.Dit is inderdaad het correcte antwoord.

De upgrade wordt langzamerhand aan een grotere groep gebruikers uitgerold. Als hij er over een poosje nog niet is kan je Moto berichten waarbij je moet aangeven dat je een unbranded (NL) telefoon hebt.
Reputatie 1
Okee dankje voor het antwoord. Maakt het ook wat uit dat ik deze telefoon zelf hebt gekocht en dus niet bij een abonnement van telfort hoord?
Reputatie 1
Badge
Okee dankje voor het antwoord. Maakt het ook wat uit dat ik deze telefoon zelf hebt gekocht en dus niet bij een abonnement van telfort hoord?Nee, als je hem bij Telfort had afgenomen kreeg je dezelfde telefoon (ook unbranded NL).
Reputatie 1
voor de mensen die het willen weten. Vanachts kwam de update.

Reageer