Android 4.0 SE Xperia Arc

• 24 april 2012
  • 9 reacties
  • 3254 keer bekeken

Hoi,

Iemand toevallig enig idee wanneer de ICS update voor de SE Xperia Arc uit gaat komen?
Het enige wat ik overal lees is dat de update voor de Samsung Galaxy S2 er is en dat is het dan ook...

Alvast bedankt,
Rens

9 reacties

Badge +1
volgens welingelichte bronnen zou dit wel eens pas in het 3e kwartaal van 2012 (dus na de zomer) kunnen komen...
helaas gewoon afwachten dus
Hoi,

Misschien al iets meer bekend hierover?
Het is inmiddels al bijna het 4e kwartaal van 2012 en ik heb er nog steeds niks over gehoord.

Groeten,
Rens
Badge +2
Voor de Arc S is hij er al. Het zou goed kunnen dat Sony heeft besloten voor de Arc geen update naar 4.0 uit te brengen. Je kan dit het beste even checken door hiernaar te googlen of even contact op te nemen met Sony (Ericsson) zelf. 
Zojuist even gegoogled en volgens het eerste resultaat zou hij er ook zijn... Het ligt dus bij Telfort.

Dus, wanneer word ie eindelijk vrijgegeven?

http://www.androidauthority.com/xperia-arc-lt15i-official-android-4-0-ics-firmware-79437/
Badge +2
Ik weet het ook niet (wellicht kan de Telfort webcare hierover meer inzicht geven), maar als ik jouw link lees wordt het per regio (dus wrs eerst V.S, later de rest) vrijgegeven. Ik denk dat Telfort er dus niks mee te maken heeft. Overigens staan op die site veel mensen die vinden dat de accuduur er sterk door achteruit gaat...

Last but not least; een externe site zoals die link kan verouderd nieuws bevatten dus volgens mij kan je het meest betrouwbare nieuws hierover het best via Sony zelf achterhalen...
Zojuist eens wat verder gezocht en zo op het forum van Sony Mobile gekomen.
Daar staat het volgende topic:
http://talk.sonymobile.com/message/178141

Hierin kun je op je telefoon model klikken en dan kom je vervolgens in een ander topic waar per SI nr staat wanneer de update van ICS voor dat model beschikbaar zou zijn.
Zo zou de update voor mijn SE Xperia Arc (1246-9193) al op 14-8-2012 beschikbaar moeten zijn...

Kan er iemand (van Telfort) mij misschien vertellen waarom ik dan nog geen update heb ontvangen?
Zal vanavond mijn telefoon nog maar eens aan de laptop hangen en controleren of er software updates zijn.
Wie weet...

Groeten,
Rens
Badge +2
Volgens mij hebt Telfort met een android update niets te maken, dat zou je toch zelf moeten regelen (installeren) denk ik.
Net zoals de firmware, die download je ook van de fabrikant en niet van Telfort.  Misschien hoogtens een link  naar de fabrikant.
Badge
@Rens,

Wat xilence aangeeft is correct. Wij hebben géén enkele invloed op het vrijgeven van Android updates, dit is in handen van de fabrikant. De fabrikant bepaalt wanneer en voor wie de update wordt vrijgegeven.

Laïla
Via Samsung Kies is no update available. Shoot therefore still not.

Reageer