beantwoord

Als ik een sony xperia s ga leasen mag deze dan geroot worden?

• 24 juli 2012
  • 6 reacties
  • 2938 keer bekeken

Als ik een sony xperia s ga leasen mag deze dan geroot worden??
icon

Beste antwoord door Hugo 25 juli 2012, 14:45

We staan coulant tegenover jailbreaken en rooten, het blijft echter op eigen risico.

Hugo
Bekijk reactie

6 reacties

Als ik een sony xperia s ga leasen mag deze dan geroot worden??

Kom op mensen, zo moeilijk kan het toch niet zijn????
HTC én SONY maken het voor de gebruiker al héél erg simpel om te rooten.
Kortom; mag ik niet rooten dan koop ik ergens anders een toestel (xperia s), mag ik wél rooten dan overweeg ik toestellease.
Badge +2
We staan coulant tegenover jailbreaken en rooten, het blijft echter op eigen risico.

Hugo
Dat is in ieder geval al wat, bedankt voor je antwoord Hugo.
Stel; het toestel is geroot en er gaat iets kapot, beeldscherm, moederbord, noem maar op, waar slaat dan het zinnetje "het blijft echter op eigen risico" op.??

Joop.

Hugo

Hugo, WAT blijft op eigen risico???
Als het toestel geroot is vervalt dan de garantie??
Badge +2
Rustig aan, met 1 vraagteken snap ik ook wat u bedoelt. Als de software niet meer opnieuw is te installeren of er bijvoorbeeld door overclocken schade is ontstaan door oververhitting zal de garantie vervallen. Maar als bijvoorbeeld de koptelefoonconnector defect is van een geroot toestel dan is het aannemelijk dat dit niet door rooten veroorzaakt is en wordt daar dus geen probleem van gemaakt.

Hugo
Rustig aan, met 1 vraagteken snap ik ook wat u bedoelt. Als de software niet meer opnieuw is te installeren of er bijvoorbeeld door overclocken schade is ontstaan door oververhitting zal de garantie vervallen. Maar als bijvoorbeeld de koptelefoonconnector defect is van een geroot toestel dan is het aannemelijk dat dit niet door rooten veroorzaakt is en wordt daar dus geen probleem van gemaakt.

Hugo

Het aantal vraagtekens was niet als dwingend of schreeuwerig bedoeld.
Excuus als dit als zodanig is overgekomen.
Het antwoord is nu duidelijk.
Dank.

Joop.

Reageer