beantwoord

Alleen Noodoproepen Samsung Galaxy Xcover

• 12 januari 2014
  • 10 reacties
  • 3445 keer bekeken

Hallo, ik heb een probleem met mijn Samsung Galaxy Xcover.
Als ik buiten het bereik van het netwerk kom, gaat mn telefoon naar "Alleen Noodoproepen" vaak krijg ik hier geen melding van.
Mijn telefoon is schijnbaar niet in staat om automatisch te aanmelden, wanneer ik wel weer in het bereik van het netwerk kom.
Als ik de telefoon opnieuw opstart, ben ik wel weer bereikbaar maar dat kan soms dagen duren.
Ik heb deze telefoon nu anderhalf jaar en deze problemen waren niet zichtbaar omdat ik de telefoon dagelijks uit moest zetten i.v.m. mijn werk.
Nu lees ik in verschillende forums dat het probleem opgelost kan worden met een nieuwe simkaart, klopt dat?
icon

Beste antwoord door Denise 13 januari 2014, 12:28

Welkom op het forum 06********,

Balen dat de verbinding vaak wegvalt. In principe zijn deze netwerk problemen alleen bekend bij Samsung Galaxy Ace toestellen. Kun je eens testen of het wel werkt met jouw simkaart in een ander toestel?

Graag ontvang ik via een privébericht een suggestie voor een andere gebruikersnaam. Dit is namelijk een openbaar forum.

Denise
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Ik raad je aan om voor je gebruikersnaam niet je mobiel telefoonnummer te gebruiken
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum 06********,

Balen dat de verbinding vaak wegvalt. In principe zijn deze netwerk problemen alleen bekend bij Samsung Galaxy Ace toestellen. Kun je eens testen of het wel werkt met jouw simkaart in een ander toestel?

Graag ontvang ik via een privébericht een suggestie voor een andere gebruikersnaam. Dit is namelijk een openbaar forum.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@schemerlamp,

Zoals je ziet heb ik jouw gebruikersnaam aangepast. Ik verneem graag nog de uitkomst van de crosscheck.

Denise
Ik raad je aan om voor je gebruikersnaam niet je mobiel telefoonnummer te gebruiken
Bedankt jimny, zoals je ziet heeft Denise het aangepast.
@schemerlamp,

Zoals je ziet heb ik jouw gebruikersnaam aangepast. Ik verneem graag nog de uitkomst van de crosscheck.

Denise

Dankje wel Denise, vandaag is het weer een paar keer gebeurt dus, ik heb nu een locatie. 
Ik ga vanaf morgen m'n andere mobiel proberen.
Reputatie 3
Badge +1
@schemerlamp,

Ben benieuwd wat daar uit komt. Uiteraard help ik je daarna verder 🙂 Houd me op de hoogte!

Denise
@schemerlamp,

Ben benieuwd wat daar uit komt. Uiteraard help ik je daarna verder 🙂 Houd me op de hoogte!

Denise

De simkaart in een andere telefoon levert geen klachten op. Opvallend is wel dat de Galaxy Xcover zonder simkaart ook de melding "alleen noodoproepen"  geeft dit, lijkt mij onmogelijk zonder simkaart.

Johan
Reputatie 3
Badge +1
@schemerlamp,

Fijn dat je dit getest hebt! Aangezien je geen problemen ervaart met jouw simkaart in een ander toestel lijkt het erop dat het aan jouw toestel ligt. Ik ga dit uitzetten bij de afdeling die dit verder oppakt. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht?

Denise
Ok, ik heb n'n gegevens verzonden in een privebericht. Bedankt voor je hulp zover! 
Reputatie 3
Badge +1
@schemerlamp,

Mijn excuses voor de late reactie. Het wordt uitgezocht door de betreffende afdeling. Binnen twee werkdagen wordt er contact met jou gelegd.

Denise

Reageer