Alcatel 990 en update Android 2.3.4

• 23 januari 2012
  • 6 reacties
  • 3575 keer bekeken

Geachte Telfort,

Ik beschik over de Alcatel OneTouch 990 met Android 2.2.2 Tevens verkrijgbaar via jullie shop.
Nu heeft Alcatel via haar website een update aangeboden die versie 2.2.2 zal veranderen in Android 2.3.4

Echter vermeld Alcatel bij deze update dat deze niet altijd zal lukken daar dit afhankelijk is van de telefoon-
provider, in mijn geval dus Telfort.

Ik heb de update inmiddels toegepast maar, helaas, bij mij veranderde er niks.

Kunt u mij aangeven waarom een Android update afhankelijk is van (in dit geval) Telfort en klopt dit verhaal überhaupt wel ?

Met vriendelijke groet,

Roland

6 reacties

Badge +7
Ik heb uw vraag uitgezet, zodra ik meer weet ontvangt u een bericht van mij.

Laïla
Toch een beetje nieuwsgierig of er al iets bekend is ? 😉
Ook ik ben erg benieuwd wanneer dat deze update beschikbaar gaat komen.

Het toestel loopt nog wel is vast en zou graag updaten naar 2.3.

Groet Marc
Badge +7
Mijn excuses voor het uitblijven van een reactie. Ik ben er opnieuw voor jullie achteraan gegaan.

Update: Antwoord ontvangen van Alcatel. Update naar Android 2.3.4 voor Nederland volgt nog. Er staat nog geen concrete datum bij, dus nog even geduld 😃

Echter vermeld Alcatel bij deze update dat deze niet altijd zal lukken daar dit afhankelijk is van de telefoon-provider, in mijn geval dus Telfort.

Kunt u mij aangeven waarom een Android update afhankelijk is van (in dit geval) Telfort en klopt dit verhaal überhaupt wel ?
Dit gaat alleen over toestellen die geleverd zijn met operator branding. Dit is bijvoorbeeld het geval met de MOVE van T-Mobile (Alcatel OT-908). Voor bepaalde toestellen komt de upgrade pas beschikbaar na goedkeuring door de betreffende provider.

Laïla
Bedankt voor uw antwoord! 😃
er is onderhand alweer een maand verstreken. wat is de status van de update naar gingerbread ?

Reageer