Al 2 dagen geen mobiel netwerk

• 27 juni 2019
  • 3 reacties
  • 163 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb al 2 dagen geen mobiel netwerk. Ik kan niet bellen en niet gebeld worden, kan buiten de deur mijn mobiele internet niet gebruiken en geen sms sturen of ontvangen. Ik heb geprobeerd het middels antwoorden uit andere topics en op uw website op te lossen, maar dit is niet gelukt. Kunt u dit aub voor mij oplossen? Al hartelijke dank.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @SuzanneMartha, welkom op het forum. Dat je helemaal geen verbinding kunt maken met het toestel is lastig, je bent volledig onbereikbaar op die manier. Je zegt dat je al een aantal dingen hebt gedaan, zou je kunnen toelichten wat precies? Heb je het toestel bijvoorbeeld herstart of de SIM-kaart in een ander toestel geprobeerd?
Dan kunnen we daarmee samen kijken naar de logische vervolgstappen. Als je daarbij ook jouw forumprofiel kunt aanvullen met het hele 06-nummer (er staan nu 9 cijfers i.p.v. 10), de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN zal ik ook aan deze kant kunnen meekijken.
Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Dankjewel. Opgelost met de hulp van de kpn winkel. Deze vraag mag worden verwijderd.
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat het daar is opgelost @SuzanneMartha. Ik ben nog wel benieuwd hoe zij het precies hebben opgelost, als iemand anders hetzelfde ervaart kunnen zij daarmee ook geholpen worden of in de juiste richting gestuurd worden.

Reageer