beantwoord

Afsluiting ondanks betaalde facturen

  • 6 september 2019
  • 13 reacties
  • 256 keer bekeken

Reputatie 1
Haloo had twee openstaande facturen twee weken geleden betaald.
Wanneer word ik weer aangesloten?.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 9 september 2019, 10:12

Goedemorgen @oilinfusions, ik zie dat je al op weg geholpen bent, dat is fijn. Ik zie dat je nog wel afgesloten bent, daarom heb ik contact gehad met een van de facturatiespecialisten. Gewoonlijk wordt je aangesloten zo gauw de openstaande bedragen zijn betaald. Als je betaalt via iDeal is dat meestal al binnen 4 uur, als je handmatig betaalt dan gebeurt het binnen uiterlijk vijf werkdagen.



De specialist vertelde me dat er de afgelopen dagen vertraging zat in het heraansluiten van de verbinding nadat er is betaald. Daarom heeft hij dit handmatig voor je in orde gemaakt, binnen uiterlijk 4 uur ben je weer aangesloten. Laat je weten of alles het weer doet vanmiddag?
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Je wordt weer aangesloten als je alle openstaande rekeningen betaald hebt, dus ook fakturen voor de huidge maand en eventueel de komende maand (als deze al opgemaakt is en zichtbaar is in 'Mijn Telfort').
Dat de uiterste betaaldatum van die fakturen nog niet is bereikt telt bij een betalingsachterstand niet meer.
Dus check even in je 'Mijn Telfort' of er alsnog niet betaalde fakturen staan en betaal deze.
Reputatie 1
Vind het wel heel raar aangezien de nieuwe factuur net pas zichtbaar is en pas 11 september betaald moet worden. Volgens mij moest ik een week geleden al aangesloten zijn. Als ik komende maand overmaak gaat er zo weer een week overheen pff.
Reputatie 8
Badge +10
Vind het wel heel raar aangezien de nieuwe factuur net pas zichtbaar is en pas 11 september betaald moet worden. Volgens mij moest ik een week geleden al aangesloten zijn. Als ik komende maand overmaak gaat er zo weer een week overheen pff.
Als je de komende maand overmaakt via een iDEAL link ben je binnen een paar uur weer aangesloten.
Een Telfort medewerker kan je zo'n link sturen.
Je kan hiervoor 0900-9596 bellen of met wat meer geduld wachten tot een medewerker reageert op je vraag in dit topic.

NB. Als je het handmatig overmaakt kan dat inderdaad maximaal 5 werkdagen duren.
Reputatie 1
Ja niet eg handig als je niet kan bellen.
Bedankt!
Reputatie 8
Badge +10
Ja niet eg handig als je niet kan bellen.
Bedankt!

Je bent toch niet de enige in het dorp met een telefoon hoop ik..?
Als je een telefoon kan lenen om even te bellen jaag je niemand op kosten want het servicenummer is tegen lokale kosten...
Ja niet eg handig als je niet kan bellen.
Bedankt!

Hallo @oilinfusions , je kunt ook twitteren of facebooken, dat gaat sneller als het forum.
Reputatie 1
Oke vind het wel een gedoe hoor ze kunnen beter een chatfunctie aanmaken.
Vroeger stuurde me ze al vantevoren ideal link omdat incasso niet lukken blokkade ofzo.
Maar dan sloten ze me niet gelijk af.
Oke vind het wel een gedoe hoor ze kunnen beter een chatfunctie aanmaken.
Vroeger stuurde me ze al vantevoren ideal link omdat incasso niet lukken blokkade ofzo.
Maar dan sloten ze me niet gelijk af.

Hallo @oilinfusions , je wordt ook nooit 'gelijk' afgesloten, er gaan altijd een aantal SMSjes, of e-mails of post aan vooraf, afhankelijk van het soort abonnement.
Reputatie 1
Hallo @JanD die zijn mij egt ontgaan behalve de brief waarna ik gelijk heb betaald.
Hallo @JanD die zijn mij egt ontgaan behalve de brief waarna ik gelijk heb betaald.
Hallo @oilinfusions , dan zou je in MijnTelfort kunnen controleren c.q. aanpassen of de communicatiegegevens zoals e-mailadres etc. nog wel kloppen.
Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen @oilinfusions, ik zie dat je al op weg geholpen bent, dat is fijn. Ik zie dat je nog wel afgesloten bent, daarom heb ik contact gehad met een van de facturatiespecialisten. Gewoonlijk wordt je aangesloten zo gauw de openstaande bedragen zijn betaald. Als je betaalt via iDeal is dat meestal al binnen 4 uur, als je handmatig betaalt dan gebeurt het binnen uiterlijk vijf werkdagen.

De specialist vertelde me dat er de afgelopen dagen vertraging zat in het heraansluiten van de verbinding nadat er is betaald. Daarom heeft hij dit handmatig voor je in orde gemaakt, binnen uiterlijk 4 uur ben je weer aangesloten. Laat je weten of alles het weer doet vanmiddag?
Reputatie 1
Goedemorgen Alexandra,
Alles doet het weer!.
Reputatie 8
Badge +11
Hi @oilinfusions, fijn dat het weer werkt, en dat je het laat weten 🙂 Je weet me te vinden als ik iets voor je kan doen.

Reageer