beantwoord

Afsluiting i.v.m. betaling

• 19 juli 2019
  • 8 reacties
  • 175 keer bekeken

Graag zou ik weer van mijn afsluiting af willen.
Betaling is voldaan.

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 22 juli 2019, 13:40

Hi @Angelique_crystalss, op het moment dat je afgesloten bent moeten inderdaad alle openstaande facturen betaald worden voordat je weer kunt worden aangesloten, zoals Enterprise ook aangeeft. Ik zie dat alle openstaande bedragen op dit moment voldaan zijn en dat jouw nummer sinds zaterdag weer actief is. Werkt het nu weer voor jou?
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hi @Angelique_crystalss, op het moment dat je afgesloten bent moeten inderdaad alle openstaande facturen betaald worden voordat je weer kunt worden aangesloten, zoals Enterprise ook aangeeft. Ik zie dat alle openstaande bedragen op dit moment voldaan zijn en dat jouw nummer sinds zaterdag weer actief is. Werkt het nu weer voor jou?
Reputatie 8
Badge +10
Snap ik! Alleen zijn jullie degene geweest die mijn open betaalde rekening (waar ik onder beschrijving achterstand bij had neer gezeten) op de nieuwe maand hebben geplakt ipv de oude die ervoor zorgt dat die blokkade blijft. Wat dus een super onhandige handeling is geweest want nu moest ik opnieuw weer betalen waardoor ik weer nog langer moet wachten.
Nee, je snapt het niet...
Bij een afsluiting vanwege een achterstallige betaling worden alle openstaande bedragen per direct en volledig opeisbaar, dus ook vorderingen die van een eerdere of latere datum zijn.
Zelfs de openstaande faktuur van de lopende (deze) maand die bijvoorbeeld pas op 30 juli betaald zou hoeven te worden moet eerst betaald worden.
Er mag geen enkel bedrag meer openstaan...

Eventuele eerder getroffen betalingsafspraken komen ook te vervallen als er niet tijdig betaald wordt.
Snap ik! Alleen zijn jullie degene geweest die mijn open betaalde rekening (waar ik onder beschrijving achterstand bij had neer gezeten) op de nieuwe maand hebben geplakt ipv de oude die ervoor zorgt dat die blokkade blijft. Wat dus een super onhandige handeling is geweest want nu moest ik opnieuw weer betalen waardoor ik weer nog langer moet wachten.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is helaas niet hoe het werkt, ik vind het jammer dat dat tegen je is gezegd. Als ik je weer zo kunnen aansluiten, zou ik het meteen gedaan hebben. Die optie is er alleen niet. In deze situatie kunnen we beide enkel die 5 werkdagen afwachten.
Beste Jasper,

Een collega van u heeft mij dus anders verteld.
Zij gaf aan dat als ik bewijs leverde dat het betaald was ik van de blokkade afgehaald kon worden omdat de ideal link het niet deed en jullie geen nieuwe konden sturen omdat ik op blok stond.
Groetjes.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Angelique_crystalss, welkom op het forum. JanD is net als jou een klant, hij denkt graag mee en dat waarderen we :)
Ik zie inderdaad ook dat jouw mobiele nummer is afgesloten vanwege een openstaande betaling. Als het betaald is via een iDEAL betaallink die door ons is gestuurd, kan de verbinding binnen enkele uren weer actief worden. Als je het handmatig overmaakt, zoals het lijkt op het screenshot, kan het tot 5 werkdagen duren zoals JanD zei. Dat kunnen we niet versnellen, ook niet met het betaalbewijs.
Beste Jan,

Ik heb mij laten vertellen dat als ik hem gewoon overboek en een bewijs liet zien jullie mij van de blokkade af konden halen.
Groetjes
Hallo @Angelique_crystalss ,
is dit een normale overboeking of de Ideal-betaling via de ontvangen link in de e-maiI?
Als het een 'normale' overboeking is kan het tot 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent, dus inclusief het weekend meegerekend uiterlijk volgende week donderdag.
Als je met de Ideal-link in de mail betaald hebt ben je waarschijnlijk vandaag al weer aangesloten.

Reageer