beantwoord

Afgesloten Telfort Mobiel

• 29 juli 2019
  • 3 reacties
  • 215 keer bekeken

Goedemiddag. Ik kan helaas geen gebruik meer maken van mijn mobiele abonnement. Ik krijg de melding dat ik vanwege administratieve redenen ben afgesloten. Ik kan dus ook niet naar de klantenservice bellen. Kan iemand mij hier verder helpen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 juli 2019, 20:05

Hoi @Denice, ik kan je zeker verder helpen. Ik zie inderdaad dat je bent afgesloten omdat er nog een factuur open staat. Die van juni. Als je die betaald, word je weer aangesloten. Hoe je kan betalen, dat kan je op onze website lezen. Als je wilt kan ik je ook een iDeal-link sturen met het bedrag. Dan ben je binnen 24 uur weer aangesloten na betaling. Als je het handmatig doet, dan kan het tot 5 werkdagen duren.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Denice, ik kan je zeker verder helpen. Ik zie inderdaad dat je bent afgesloten omdat er nog een factuur open staat. Die van juni. Als je die betaald, word je weer aangesloten. Hoe je kan betalen, dat kan je op onze website lezen. Als je wilt kan ik je ook een iDeal-link sturen met het bedrag. Dan ben je binnen 24 uur weer aangesloten na betaling. Als je het handmatig doet, dan kan het tot 5 werkdagen duren.
Hoi Bart! Als je wilt heel graag!
Reputatie 8
Badge +12
De link is aangevraagd. Je ontvangt deze in de loop van de dag.

Reageer