beantwoord

Activeren simkaart lukt niet

  • 18 april 2018
  • 1 reactie
  • 103 keer bekeken

Goedenavond,

Morgen gaat mijn nieuwe abonnement in, verlenging met nieuw toestel.
Nu probeer ik online mijn simkaart te verlengen maar dit lukt niet.

Ik krijg de volgende melding: Helaas, het is niet gelukt om je simkaart je activeren. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog een keer.

Wat nu?

Ik hoor het graag!
icon

Beste antwoord door GJC 19 april 2018, 08:36

Meld je even in onderstaand topic:
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/melding-simkaart-activeren-lukt-niet-74050

Het is iets dat helaas meermaals voorkomt op het ogenblik.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Meld je even in onderstaand topic:
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/melding-simkaart-activeren-lukt-niet-74050

Het is iets dat helaas meermaals voorkomt op het ogenblik.

Reageer