beantwoord

Activeren nieuwe simkaart na verlenging

• 28 januari 2019
  • 7 reacties
  • 225 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd en een nieuwe simkaart gekregen. Het lukt maar niet om deze te activeren. Ik krijg steeds een foutmelding.
Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door GJC 28 januari 2019, 16:54

Als je oude simkaart gewoon werkt en in het toestel past hoef je de nieuwe niet te activeren en te gebruiken.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Als je oude simkaart gewoon werkt en in het toestel past hoef je de nieuwe niet te activeren en te gebruiken.
Tot nu toe wel gelukkig.
Reputatie 8
Badge +11
Dan gewoon zo laten.
Reputatie 8
Badge +15
@Pumpard en @GJC Het kan er ook mee te maken hebben misschien hoe Pumpard de simkaart probeert te activeren. Een vervangende simkaart activeer je via Mijn Telfort > Instellingen > Simkaart.
Reputatie 7
Badge +8
Goedemorgen @Pumpard, lastig dat het niet lukt je nieuwe simkaart te activeren, wel fijn om te lezen dat je oude het nog doet! Goed dat je dit laat weten, we helpen je graag op weg op het forum :)

Fijn dat GJC en Koffiemok je al op weg geholpen hebben. Heb je de laatste tip van Koffiemok al geprobeerd? Lukt het daarmee wel de nieuwe sim te activeren?
Jazeker, reeds meerdere pogingen gedaan op diverse momenten van de dag en week. Geen resultaat helaas. Steeds dezelfde foutmelding. De telefoon afsluiten en opnieuw opstarten werkt ook niet, want hij pakt de simkaart gewoon niet.
Voorlopig mijn oude sim gelukkig nog werkzaam.
Reputatie 7
Badge +8
Je oude simkaart blijft gewoon werken, tenzij een andere geactiveerd wordt. Dus dat scheelt 🙂 Het is geen probleem je oude sim te blijven gebruiken. Als je problemen krijgt met de oude of wel een nieuwe simkaart nodig hebt in verband met je telefoon, dan kan ik je eentje toesturen. Laat het gerust weten als je een nodig hebt of als je vragen hebt.

Reageer