Activatie code niet ontvangen

• 17 februari 2018
  • 21 reacties
  • 471 keer bekeken

Heb Simkaart per post ontvangen. Geen Email met activatie code.

Wel heb ik een Bevestiging aanvraag nummerbehoud ontvangen met daarin gegevens van mijn bestelling, maar geen code om de simkaart te activeren.

Gaarne actie. Mvg.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Petrushendrik, op het 06-nummer onder je profiel vind ik geen abonnement terug. Heb je eerder een tijdelijk nummer van ons gekregen? Zo ja, kan je dat aan je profiel toevoegen? Dan kan ik nazoeken wat er aan de hand is.
Hallo Wieger,

Beste Wieger,

Ik heb een bevestiging ontvangen, zie volgende regel.

[b]Hartelijk bedankt voor uw overstap naar Telfort. U behoudt uw huidige mobiele nummer. Graag bevestigen wij deze aanvraag. enz.
[/b]

Heb ook een simkaart ontvangen. Deze moet ik, volgens jullie , snel activeren. Ook als de wensdatum in de toekomst ligt. Deze activiteitcode ontvang ik per Email. Niet dus. Ik heb geen tijdelijk nummer gekregen.

Mvg. Peter.
Reputatie 7
Badge +7
Kan je dan je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel? Op dit moment kan ik nog niets voor je nakijken. :8
Toegevoegd. Peter.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Peter, bedankt voor het toevoegen van je postcode en huisnummer! Het mailtje met de activatiecode is op 15 februari om 16:49 naar je verstuurd. In het onderwerp zie je: Activeren simkaart (bestelnummer 18*****) terug. De ** mag je vervangen voor de bestelcode. Kan je daar op zoeken in je mailbox? Misschien is het mailtje per ongeluk terecht gekomen tussen de ongewenste berichten. Als je hem echt niet kan vinden, dan ontvang ik graag een bericht met je e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dan geef ik je de activatiecode via het privébericht door.
Goedemorgen. Ik wordt een beetje gek van jullie. Omdat ik een telfort TV/ internet abonnement heb vond ik het een slim plan ook mobiel bij jullie onder te brengen. In eerste instantie ging alles goed . Een bevestiging nummerbehoud, op 24 april wordt er overgeschakeld. Van Tele 2 naar Telfort. Ook contact ontvangen met daarin dezelfde bevestiging. Gisteren een Email dat er iets mis was gegaan . Inloggen in Mijn Telfort en nummer behoud aanpassen. Dat gaat niet werken . Jullie kennen mijn oude nummer niet . Status opvragen met bestelnummer en postcode werkt niet, waarom , geen idee. Heb wel een tijdelijk tel nummer gekregen. Gebruik ik niet. Heb wel de simkaart geactiveerd omdat jullie dat wilden. Ook als de wensdatum in de toekomst ligt.

Wilt u uitzoeken of mijn aanvraag loopt en 24 april kan worden overgeschakeld.

Mvg .
Aanvulling op eerder bericht.

Heb meerdere bestelnummers 1, bestelnummer oorspronkelijke bestelling 2, bestelnummer 297790693 nummerbehoud. Bestelnummer 1 kan ik openen met nummer en postcode e uitn mijn bestelling volgen. Ziet er allemaal goed

Met bestelnummer 2 kan ik niets. Hoe kan ik dan de in de laatste Email gevraagde wijzigingen doorvoeren.

Nogmaals, ik wil weten of op 25 april nummerbehoud is doorgevoerd en mijn nieuwe abonnement in werking.
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Peter, ik zie inderdaad dat de huidige aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen. Je kan de aanvraag opnieuw indienen via Mijn Telfort. Je kan dan inloggen met het tijdelijke 06-nummer. Hier kan je ook de aanvraag opnieuw indienen. Omdat je aangeeft dat je aanvraag eerder goedgekeurd is en nu is afgewezen, laat ik de aanvraag door mijn collega's van Nummerbehoud dit nalopen. Als ik bericht van hen terug heb, dan deel ik dit met je.
Hallo, Wacht je bericht af. We hebben het over 24 april. Ik denk dat het mis gaat omdat men nu al probeert om nummerbehoud te realiseren. Ik wil weten of het 24 april goed gaat. Lijkt wel of jullie geen rekening houden met een datum, wensdatum, in de toekomst.

Ben ik jullie eerste nieuwe klant met een wensdatum???

Mvg Peter.
Heb geprobeerd met mijn tijdelijke telefoon nummer in te loggen. Ging niet. Nieuw wachtwoord opgevraagd, Na 5 minuten wachten geen nieuw wachtwoord. Kortom geen reactie van het Telfort systeem.

Dus ik kan nummer behoud niet opnieuw aanvragen.

Het is een zootje.

Gaat dit wel goed.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Peter, ik geef je in mijn vorige reactie aan dat ik dit door mijn collega's van Nummerbehoud laat nakijken. De huidige situatie is inderdaad dat het nummerbehoud nog niet goed staat, maar daar gaan we voor zorgen dat het wel in orde komt. Mijn collega's kunnen, indien nodig, ook handmatig een verzoek voor nummerbehoud indienen.

Wat betreft het inloggen op Mijn Telfort. Het wachtwoord ontvang je via sms. Heb je de simkaart even gebruikt voor het ontvangen van de sms?
Ik gebruik het tijdelijke nummer niet dus dat werkt niet, gaarne per email.
Reputatie 7
Badge +7
De code wordt standaard per sms verstuurd, dat kan ik niet via e-mail aan je versturen helaas. Op dit moment is het dan raadzaam om te wachten op de reactie van mijn collega's. Vanuit daar kunnen wij dan kijken wat er nog nodig is om het nummerbehoud te realiseren voor je. Als ik bericht van mijn collega's heb, deel ik het met je. Tot die tijd hoef je dan even niets te doen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Peter, goed nieuws. Mijn collega's hebben de aanvraag opnieuw ingediend en gelijk akkoord gekregen van Tele2. De plandatum is nu 25 april geworden. Dan komt je nummer over naar ons toe.
Waarvan hulde, en nu maar hopen dat je collega's er niet opnieuw een puinhoop van maken. dank je wel. Mvg Peter.
bestelnummer 1802151940.

Ik heb per 25 april bij jullie een abonnement afgesloten. Ik wil dit abonnement uitbreiden met een toestel die ik in jullie shop het uitgezocht.

Gaarne info hoe ik dat moet doen.

Mvg Peter Lunstroo
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Peter, dit zet ik door naar mijn collega's. Zij kunnen dit verder voor je verwerken. Je gaat hierover nog gebeld worden om dit verder te bespreken.
Dankjewel
Hallo, ik heb gebeld met de klantenservice met het verzoek om mij een nokia 7 plus te leveren, uitgaande van mijn afgesloten abonnement dat 25 april ingaat. Ten tijde van de opdracht was dit toestel niet leverbaar, nu wel. Na lang wachten wist een mevrouw van klantenservice mij te melden dat ik niet in aanmerking kwam om dit toestel te kopen. Ik werd buitengewoon onvriendelijk behandeld]. Had iets met nummerbehoud te maken. En daarna kreeg het systeem de schuld.

Ik heb spijt dat ik met Telfort zaken doe. Naast mobiel neem ik ook televisie af.

Dit is eens en nooit meer.
Hallo,

Het is inmiddels 25 april, de dag dat het Telfort abonnement ingaat. Heb de Sim geplaatst. Helaas geen aansluiting. Een mevrouw die meldt dat om administratieve redenen de aansluiting buiten gebruik is gesteld. Normaal gesproken wacht ik de gebeurtenissen af. Echter, na al het voorgaande gedoe m.b.t. het nummerbehoud denk ik dat mijn aansluiting niet goed gaat.

Wilt u controleren dat vandaag de aansluiting gaat werken en mij hiervan op de hoogte stellen.

Alvast bedankt,
Reputatie 7
Badge +7
Ha Peter, ik zie dat kort na je bericht het nummerbehoud is afgerond en je abonnement gisteren is ingegaan. Aan mijn kant ziet alles er goed uit. Kan je al bellen en internetten?

Reageer