beantwoord

Abonnement verlengen

• 22 januari 2020
  • 10 reacties
  • 231 keer bekeken

Badge

indien ik mijn abonnement verleng , behoud ik dan de simkaart die ik reeds gebruik of krijg je weer een nieuwe en moet je nummer behoud doen..

m.v.g Tom.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 januari 2020, 13:47

@soornomis, is het nog gelukt om te verlengen? In ieder geval als je verlengd hebt kun je gebruik blijven maken van de simkaart. Al wil ik je aanraden om na de overgang van morgen naar KPN wel een nieuwe simkaart aan te vragen via Mijn KPN. Dan kan je ook gebruik maken van onder andere VoWiFi indien jouw toestel geschikt is en hebt dan dezelfde mogelijkheden in het buitenland als de KPN klanten nu al hebben. 

Bekijk reactie

10 reacties

Alleen als de simkaart te oud is zal je een nieuwe krijgen. Nummerbehoud is sowieso niet van belang je verlengt het abonnement wat bij dit nummer hoort. Wil je bij Telfort verlengen sim only kan nog via Mijn Telfort de app of webomgeving met toestel in een KPN winkel daar zal je wel duidelijk aan moeten geven dat je via Telfort wil verlengen.

Succes.

Badge

Galdor bedankt voor de info , ga verlengen via Telfort.

Reputatie 8
Badge +18

Ik las deze week dat je bij Telfort niet meer online kunt verlengen alleen nog in de KPN winkels kan het nog 

Ik las deze week dat je bij Telfort niet meer online kunt verlengen alleen nog in de KPN winkels kan het nog 

Gisteravond zelf nog gekeken via de Mijn Telfort app en de webomgeving kom ik nog steeds op de verleng pagina's alleen sim only kan online, verlengen met toestel niet meer.

Reputatie 8
Badge +18

Ik kan het niet zelf niet meer controleren omdat ik in december verlengd heb, loop je niet vast Galdor als je het probeert 

Ik ga het zelf niet proberen door op bestellen te klikken daar kan ik dan ook niks over melden. Ik kan netjes de bundel kiezen wat daarna gebeurt onbekend. Mijn bundel bevalt goed het zou dan enkel om de 42 eurocent inflatiekosten gaan. Die ik na 12 maanden oid toch weer krijg.

Zie hier de reactie 7 dagen terug uit het algemene samengaan topic.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-en-kpn-gaan-samen-verder-80188?postid=720788

Ter informatie ben ik één stap verder gegaan ik kom dan op de pagina om de gegevens te bevestigen dat niet gedaan ik zie op basis hiervan geen reden waarom we niet tot 24 of 25 januari nog kunnen verlengen. Als we niet meer via Telfort kunnen of mogen verlengen verwacht ik dat de hele optie uit de Mijn Telfort omgeving verdwijnt.

Reputatie 8
Badge +11

@soornomis, is het nog gelukt om te verlengen? In ieder geval als je verlengd hebt kun je gebruik blijven maken van de simkaart. Al wil ik je aanraden om na de overgang van morgen naar KPN wel een nieuwe simkaart aan te vragen via Mijn KPN. Dan kan je ook gebruik maken van onder andere VoWiFi indien jouw toestel geschikt is en hebt dan dezelfde mogelijkheden in het buitenland als de KPN klanten nu al hebben. 

Badge

het is gelukt , weer verlengd met de zelfde opties voor twee jaar.

Reputatie 8
Badge +11

Top. Veel plezier ervan. :)

De bundels voor het buitenland zijn met een Telfort sim niet mogelijk dat is nuttig om te onthouden.

Reageer