beantwoord

Abonnement Telfort afgesloten via GSM-Wijzer

• 7 november 2016
  • 7 reacties
  • 498 keer bekeken

Wie heeft al eerder problemen ondervonden met een reparatie via Dynafix! Ik heb een abonnement afgesloten bij Telfort via GSM-wijzer, niets mis mee ging vlot! Mijn Galaxy S4 gaat na 10 mnd opeens op vaag/zwart beeldscherm. Aangemeld via een formulier en keurig opgehaald door een koerier! Wat ik niet wist is dat het toestel naar Dynafix gaat voor reparatie. Dit bedrijf komt vanavond in de uitzending van Radar!!!
Onderstaand bericht ontving ik van Dynafix: Wij hebben je reparatie ontvangen met de klacht: Vaag / wazig beeld.
Je hebt je toestel met IMEI-nummer ................... ter reparatie aangeboden. Helaas kunnen wij het toestel niet repareren vanwege een tijdelijk
tekort op het benodigde onderdeel. Daarom bieden wij je een nieuw toestel aan tegen een gereduceerde prijs.
Je kunt kiezen uit de volgende modellen:
- Galaxy A3 2016 Black Kosten:€ 259,99
- Galaxy A3 2016 Gold Kosten:€ 259,99 Belachelijk!! Het toestel is op internet veel goedkoper, hoe bedoelt u compensatie!! Wil je geen gebruiken maken van ons aanbod, dan zijn er twee alternatieven:
- Je ontvangt je toestel ongerepareerd retour tegen een betaling van € 59,29 aan onderzoekskosten inclusief 21% BTW .
- Je doet afstand van je toestel, inclusief eventuele meegestuurde accessoires. Er wordt niet aangegeven wat het defect is en wat dit eventueel gaat kosten. Slechte zaak wat mij betreft! Weg met Dynafix!
icon

Beste antwoord door Marissa - Telfort 9 november 2016, 11:11

Hey greetheller,

Dit is inderdaad een apparte situatie. Helaas heeft @Tuut-Tuut gelijk en moet je hiervoor bij GSM-Wijzer zijn. Hopelijk kunnen zij je snel verder helpen. Wij werken bij Telfort met Teleplan, als GSM-Wijzer niet met een passende oplossing komt zou je nog kunnen informeren of het mogelijk is dat je het toestel opstuurt naar ons reparatiecentrum.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag van je.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Klinkt heel vervelend echter zal je bij GSM-Wijzer moeten gaan klagen. Telfort is niet de verkopende partij. Dat Dynafix dit soort "compensaties" is natuurlijk belachelijk.
Klinkt heel vervelend echter zal je bij GSM-Wijzer moeten gaan klagen. Telfort is niet de verkopende partij. Dat Dynafix dit soort "compensaties" is natuurlijk belachelijk. zal ik ook doen bij GSM-Wijzer
Reputatie 1
Badge +1
Hey greetheller,

Dit is inderdaad een apparte situatie. Helaas heeft @Tuut-Tuut gelijk en moet je hiervoor bij GSM-Wijzer zijn. Hopelijk kunnen zij je snel verder helpen. Wij werken bij Telfort met Teleplan, als GSM-Wijzer niet met een passende oplossing komt zou je nog kunnen informeren of het mogelijk is dat je het toestel opstuurt naar ons reparatiecentrum.

Hey greetheller,

Dank! Mijn klacht ligt nu bij aftersales GSM, ik hoop dat zij mij een passende oplossing bieden.
Reputatie 1
Badge +1
Hey greetheller,

Ik hoop het ook! Laten we daar vanuit gaan. :)

Veel success.
Hallo Marissa,
Heb zojuist een e-mail gehad van GSM-Wijzer. Zij hebben mij een passende oplossing aangeboden waar ik zeer content mee ben!
Chapeau voor GSM-wijzer. Dynafix wil ik nooit meer iets mee vandoen hebben! Wat mij betreft zouden Providers zoals Telfort met Samsung in onderhandeling moeten gaan over een andere erkend en geautoriseerd reparatiebedrijf.
Reputatie 1
Badge +1
Hey greetheller,

Gelukkig! Ben erg blij dat te horen. :)
Wij als Telfort werken met een ander reparatiebedrijf.

Vriendelijke groetjes Marissa.