aansluiting om administratieve reden buiten gebruik

  • 4 juli 2018
  • 5 reacties
  • 197 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo, misschien moet ik hier even een nieuwe topic van maken?
Mijn man is zijn mobieltje verloren. Abonnement loopt natuurlijk nog gewoon door.
Ik heb nu nieuwe telefoon voor hem en dank zij jullie een nieuwe simkaart. Dit heb ik ook geactiveerd. Tijd gewacht, verschillende keren aan en uit gezet, maar....
ik krijg toch te horen:
"Uw aansluiting is om administratieve reden buiten gebruik gesteld".
Dit schiet niet op,. En hij heeft zijn telefoon zo hard nodig! Wie kan me helpen?

5 reacties

Misschien is de simkaart nog geblokkeerd en gedeblokkeerd moet worden?
Een andere reden kan zijn dat de factuur niet is voldaan?
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor je reactie Mandy.
De rekeningen zijn altijd trouw betaald, het abonnement loopt nog.
Maar zou ik zelf de simkaart moeten deblokkeren en weer opnieuw activeren? Weet je dat zeker?
Zeker weten doe ik dat niet, ik werk niet bij Telfort.
Maar als je je klant of telefoonnummer in je profiel zet, dus niet op dit forum,kan webcare je eerder helpen.

Wel heb ik deze link gevonden:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm
Reputatie 1
Badge
Bedankt Mandy voor je reactie. Ik heb ze inmiddels zelf gebeld en het is geregeld!
Fijne dag nog!
Reputatie 3
Badge +8
Hoi @poetsvisje,

Fijn om te horen dat dit is opgelost! In het andere topic heb ik gisteren gereageerd, ik zie dat het nummer van je man gedeblokkeerd is. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan doen? Dank je wel voor je hulp @mandy 🙂

Reageer