beantwoord

0900 nummers deblokkeren

• 31 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 186 keer bekeken

Ik wil graag weer 900 nummers kunnen bellen. Nu kan ik de dokterspost niet bellen

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 september 2019, 12:09

Bedankt Bertha, ik heb nu alleen de 0900 informatienummers gedeblokkeerd. Na het uit en weer aanzetten van je toestel kun je deze bereiken.

Mocht je ook de 0900 entertainmentnummers willen deblokkeren, laat het dan nog even weten, dan ga ik dat ook voor je regelen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Bertha, ik lees dat je graag de 0900 nummer wilt kunnen bereiken en dan met name de dokterspost. Dat kan ik goed begrijpen. Er zijn blokkades voor 0900 nummers van informatienummer en 0900 van servicenummers. Wil je ze beiden verwijderd? Of alleen voor informatienummers?

Overigens voor ik dat kan doen heb ik nog extra gegevens van je nodig. Zou je jouw Forumprofiel nog willen voorzien van naam van de contractant, geboortedatum en de laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen voor jou en mij zichtbaar. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt.
Gedaan
Reputatie 8
Badge +12
Bedankt Bertha, ik heb nu alleen de 0900 informatienummers gedeblokkeerd. Na het uit en weer aanzetten van je toestel kun je deze bereiken.

Mocht je ook de 0900 entertainmentnummers willen deblokkeren, laat het dan nog even weten, dan ga ik dat ook voor je regelen.
Reputatie 1
Goedemiddag, ik zou graag 0900 nummers willen deblokkeren, jullie site verwijst naar jullie 0900-klantenservice nummer, maar óók deze kan ik dus niet bellen. Kan iemand mij aub hiermee helpen???

Bvd

Sander
Reputatie 8
Badge +8
Goedemiddag, ik zou graag 0900 nummers willen deblokkeren, jullie site verwijst naar jullie 0900-klantenservice nummer, maar óók deze kan ik dus niet bellen. Kan iemand mij aub hiermee helpen???

Bvd

Sander

Hallo @R3DN4S , zie mijn reactie in je eigen topic.

Reageer