beantwoord

0900 deblokkeren

• 9 september 2019
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

Ook ik wil graag van 0900 gebruik maken, niet de entertainment nummers, maar wel de informatienummers. Wie o wie wil dat voor mij regelen? Bij voorbaat dank!

Admin: reactie verplaatst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 10 september 2019, 08:36

Hoi @sbenschop, welkom op het forum. Ik zie dat je de gegevens op je profiel hebt ingevuld. Ik heb de blokkade voor je opgeheven, je krijgt er een sms over en over 2 uur zal je 0900-nummers kunnen bellen.

Het is ook mogelijk om deze instellingen zelf te wijzigen via payinfo.nl, daar kan je dit altijd aanpassen.
Bekijk reactie

4 reacties

@sbenschop

Heb je dit al gedaan? Dat heeft Telfort in ieder geval nodig:
Zou je dan jouw Forumprofiel nog willen voorzien van de naam van de contractant, geboortedatum en de laatste drie cijfers van het IBAN?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @sbenschop, welkom op het forum. Ik zie dat je de gegevens op je profiel hebt ingevuld. Ik heb de blokkade voor je opgeheven, je krijgt er een sms over en over 2 uur zal je 0900-nummers kunnen bellen.
Het is ook mogelijk om deze instellingen zelf te wijzigen via payinfo.nl, daar kan je dit altijd aanpassen.
Hallo Jasper, dank voor een fijn antwoord, heb alleen nog geen sms gekregen. Kun je checken of opnieuw sturen? Dankjewel!
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan de sms niet nog eens sturen, alleen door de blokkade weer terug te zetten en dat lijkt me niet handig. Als het goed is is de blokkade er nu al vanaf en anders kan je het nu ook zelf via payinfo.nl wijzigen 😉

Reageer