Zeer traag internet op Samsung galaxy S II, Webcare Help!?!

• 28 februari 2012
  • 3 reacties
  • 2657 keer bekeken

Het mobiel internet is ontzettend traag op mijn SGS II, Ik heb het getest met de speedtest app en ik haalde snelheden tot 0,71 mpbs, ver onder de beloofde 3,6 mpbs!
kan iemand me hiermee helpen

3 reacties

Hi
Ik heb een HTC Sensation en heb ook een erg trage verbinding,
een max download snelheid van 700 kb meestal +/- 140 tot 300 kb bij de speed test, ,
zowel binnen als buiten.
dus veel en veel en veel te weinig,
Telfort helpdesk zegt ja dat ligt aan je telefoon bel naar HTC
en HTC na het nakijken van al de instellingen zegt "ja dat ligt aan je provider" bel hen,

ik begin te denken dat het inderdaad aan T
elfort ligt, wat is standaard voor jullie, in Rotterdam op 100m van de zendmast

wanneer ik de browser opera mini gebruik gaat het net, een foto die niet in beeld komt laad die niet onmiddellijk in,
eh wat nu?
hé geef toch eens wat meer ...

Groeten Luc
Ik heb telfort vorige week gebeld met het verhaal, en mij werd verteld dat de technise dienst er binnen 5 werkdagen naar zou kijken, vandaag is het de laatse dag en ik heb nog niks gehoord
Ook ik heb last van langzaam internet. Via de speedtest App komt ik op waardes uit die sterk doen denken aan de snelheid van voor de verhoging (768up, 384down).

Heb ondertussen ook meerdere keren met de helpdesk gebeld, kreeg het advies m`n telefoon opnieuw op te starten van de technische dienst, geen oplossing.

Het meest rare is dat ik van de helpdesk het volgende te horen kreeg:

'ja meneer, wij horen het vaker, maar het zit zeg maar "in de lucht", dus wij kunnen niks voor u doen' =D> Heel goed helpdeskmevrouw!

Telefoon HTC Desire S.

Reageer