beantwoord

Zeer slecht internet

• 17 augustus 2016
  • 13 reacties
  • 814 keer bekeken

Badge
Beste Telfort,

Sinds februari 2016 loopt mijn abonnement bij jullie. Vanaf de ingang van het abonnement heb ik wel internet, maar zeer slecht. Wanneer ik niet met WIFI verbonden ben, kan ik enkel een Whats-app versturen en ontvangen. Verder geeft de telefoon aan dat ik geen verbinding heb.
Gelukkig bestaat WIFI dus kan ik nog iets. Maar dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik betaal maandelijks voor mijn internetbundel die ik vrijwel niet verbruik. Nu heb ik laats de internetversneller toegevoegd aan mijn bundel in de hoop dat dit mijn reddende engel zou zijn. Maar helaas. Mijn telefoon geeft aan dat ik op het 4G netwerk zit, maar mijn internet is nog net zo slecht als voorheen.

Wat gaan we hier aan doen?

Mvg,
Janine
icon

Beste antwoord door Janine444 24 september 2016, 20:30

Hoi Michael,

Ik ben langsgeweest bij één van jullie winkels. Daar bleek dat ik een oudere simkaart had. Ik heb een nieuwe simkaart gekregen en een collega heeft heel wat dingen gereset op mijn telefoon, in de internetbrowser enz. Nu doet het internet het zoals het zou moeten werken! Top!

Heel erg bedankt!

Groetjes,
Janine
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hallo Janine,

Welkom op het Telfort forum!

Niet cool dat de snelheid al zo'n tijd niet in orde is. Hier is vást een goede reden voor. Het kan te maken hebben met de dekking van de plek waar je op dat moment bent, of wellicht met het toestel die je hebt. Op voorhand is het helaas slechts gokken naar de oorzaak. Stuur me je 06-nummer en e-mailadres in een privébericht alsjeblieft, dan ga ik voor je kijken of ik aan deze kant iets kan vinden.

Alvast bedankt voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Janine,

Bedankt voor de gegevens. Vanaf deze kant heb ik de instellingen nagekeken en voor je gereset. Als je je toestel helemaal uit- en aanzet, verwacht ik dat je verbetering zult merken.

Laat je het mij weten wat je ervan vindt?
Badge
Hoi Michael,

Ik merk helaas nog geen verschil 😞
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Janine,

Dat is jammer zeg. 😞 Welk toestel heb je precies en heb je dit probleem alleen thuis of ook op andere locaties?

Hoor het graag!
Badge
Hoi Michael,

Ik heb een Sony Z3. Ik heb dit probleem eigenlijk overal.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Janine,

Bedankt voor je reactie en mijn excuses voor dit late antwoord.

Vreemd dat je dit probleem overal lijkt te hebben. De dekking is in orde wat dat betreft. Kun je aangeven wat de status is als je het toestel eens helemaal uit- en aanzet? Vanaf deze kant heb ik het wat instellingen aangepast namelijk.

Benieuwd naar je reactie.
Badge
Hoi Michael, er is nog geen verbetering. Wanneer ik op internet ga geeft de telefoon aan dat ik offline ben en dat er iets is l de proxyserver.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Janine,

Mijn excuses voor de late reactie. Kun je aangeven of je nog steeds deze problemen ervaart? Ik zal in dat geval een incident aanmaken voor mijn collega's.

Alvast bedankt voor je reactie.
Badge
Hoi Micheal,

Helaas nog steeds geen verbetering. Ik hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Janine,

Dank voor je reactie. Ik heb het voor je doorgezet naar mijn collega's. Je wordt hier zo snel mogelijk over benaderd. Laat je het weten als je meer weet?

Bedankt alvast!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Janine,

Mijn collega's hebben je geprobeerd te bellen, maar kregen je niet te pakken. Zij geven me aan dat je in ieder geval de simkaart mag testen in een ander toestel, om de werking van de simkaart volledig uit te sluiten. Mocht het probleem zich niet voordoen in een ander toestel, dan lijkt het probleem echt in het toestel te zitten en dan dient hij ter reparatie aangeboden te worden.

Ik hoor graag van je.
Badge
Hoi Michael,

Ik ben langsgeweest bij één van jullie winkels. Daar bleek dat ik een oudere simkaart had. Ik heb een nieuwe simkaart gekregen en een collega heeft heel wat dingen gereset op mijn telefoon, in de internetbrowser enz. Nu doet het internet het zoals het zou moeten werken! Top!

Heel erg bedankt!

Groetjes,
Janine
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Janine!

Klasse! Goed dat het met wat pijn en moeite door de winkelmedewerker is opgelost.

Veel plezier ervan gewenst!
Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂