beantwoord

wifi internet verbinding valt steeds uit op mobiel

• 25 december 2014
  • 24 reacties
  • 10887 keer bekeken

Badge
Sinds gisterenochtend, waarschijnlijk door updates maar dat weet ik niet zeker,valt steeds mijn wifi verbinding thuis weg op mijn samsung s4.Dit heb ik nooit eerder gehad.Wie kan mij hiermee helpen? Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Kimberley 31 december 2014, 11:10

@Anjas,

bedankt voor het privéberichtje. Ik heb zojuist een nieuw modem voor je aangevraagd, naar verwachting ontvang je deze begin volgende week.
Houd je mij op de hoogte van jouw verbinding als het nieuwe modem is aangesloten?

Alvast een fijne jaarwisseling! :)

Kim
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

24 reacties

Badge
Super hartelijk dank. Ja ik hou je op de hoogte. Fijne jaarwisseling
Reputatie 8
Badge +17
Toestel uit en aanzetten al geprobeerd, welke update heb je er nu op staan
Badge
Ja toestel aan uit en batterij eruitgehaald niets helpt. waar zie ik welke update ik nu heb?
Reputatie 8
Badge +17
Bedoel je de update op je modem of op je phone
Badge
Op mijn telefoon er staat android 4.4.2
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb zelf de galaxy 4 mini en dus ook de 4.4.2 versie en herken dit probleem niet, overigens als je de zoekfunctie op het forum gebruikt kom je wel met sommige galaxy versies tegen dat men niet kan inloggen op de wifi van het modem.

Het wegvallen van de wifi komt dat op meerdere devices voor of alleen op je phone, wellicht moet je het modem een ander wifi kanaal instellen omdat je wellicht op een druk wifi kanaal zit.
Dit kun je controleren via de app wifi analyzer gratis te verkrijgen in de play store.
Badge
Dank je wel ik ga het proberen
Badge
Gedaan en mijn wifi signaal is de sterkste als ik het goed bekijk op die app. hoe kan ik eventueel een ander kanaal kiezen? Het gekke is andere telefoon geen enkel probleem
Badge
@anjas,

Hebben de tips van @Jimny iets geholpen? Ik lees het graag.

Kim
Reputatie 8
Badge +17
Het huidige kanaal geeft dus de meeste sterren, je kunt een ander kanaal kiezen met uitzondering van kanaal 14.
Wellicht dat het helpt.
Badge
Nee helaas ik heb er nog steeds last van nu ook op mijn laptop dus denk dat het mijn router is?
Badge
Jij ook! :)

Kim
Reputatie 8
Badge +17
Inloggen op je modem via http://192.168.1.254 of http://192.168.2.254 gebruikersnaam = admin en wachtwoord = 1234 als dit eerste keer is als je inlogt op het modem

Dan netwerk setting en vervolgens wireless en netwerk settings openen daar kun je het kanaal wijzigen van je wifi
Badge
Gedaan maar dat doet ie niet dus zal me laptop rechtstreeks op modem aansluiten
Reputatie 8
Badge +17
Heb je na veranderen channel wel op apply geklikt onderaan
Badge
@anjas,

wil je eens hier eens kijken of je met behulp van deze tips jouw verbinding kunt verbeteren?

Ik lees het graag.

Kim
Badge
@anjas,

wil je eens hier eens kijken of je met behulp van deze tips jouw verbinding kunt verbeteren?

Ik lees het graag.

Kim

ik heb nu echt alles geprobeerd met mijn laptop op de router aangesloten en dingen verandert zoals telfort me ooit mailde op forums gezocht dingen geprobeerd met het bellen van *#0 etc en die instellingen verandert op mijn mobiel maar hij blijft aangeven wifi instabiel zowel op mijn laptop als op mijn samsung mijn mbsvliegen erdoor heb al meerdere malen bij moeten bestellen bovenop mijn 1000 mb die ik heb. Ik snap er niets meer van
Reputatie 8
Badge +17
Laatste wat je kunt proberen is d.m.v. met een puntig voorwerp het kleine gaatje aan de achterkant van je modem in te drukken gedurende 25 sec.
Badge
Dat heb ik gisteren ook al gedaan
Badge
@anjas,

wat vervelend dat alle tips & tricks niet hebben geholpen.
Wil je mij in een privébericht jouw NAW-gegevens en 06-nummer toesturen? Dan kan ik voor je kijken wat ik voor je kan betekenen.

Kim
Badge
@Anjas,

bedankt voor het privéberichtje. Ik heb zojuist een nieuw modem voor je aangevraagd, naar verwachting ontvang je deze begin volgende week.
Houd je mij op de hoogte van jouw verbinding als het nieuwe modem is aangesloten?

Alvast een fijne jaarwisseling! :)

Kim