beantwoord

WhatsApp geeft foutmelding

• 22 december 2019
  • 7 reacties
  • 230 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem. Alle stappen doorlopen en Telfort kan me niet helpen. Whatsapp blijft maar zeggen dat het door de provider wordt geblokkeerd.

Admin: bericht afgesplitst van dit topic en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Tina2036 31 december 2019, 21:23

8k heb vandaag mijn telefoon naar fabrieksinstellingen terug gezet en daarbij veel geduld geoefend maar, alles doet het weer. Fijn! Hartelijk dank voor de hulp en fijne jaarwisseling 

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tina2036, welkom hier. 

Ik lees problemen met Whatsapp. Is Whatsapp de enige app die problemen geeft? En je hebt de stappen van Whatsapp dus allemaal doorlopen? Ook de app verwijderd, toestel opnieuw opgestart en de app geïnstalleerd? 

Reputatie 1

Hoi Bart,

Klopt helemaal. Inmiddels ook 2 resets gedaan. Mijn enige optie is terug naar fabrieksinstellingen. Daar had ik nog geen tijd voor.

Whatsapp geeft niet thuis, ik krijg iedere keer dezelfde standaardantwoorden zoals alles op de FAQ en de provider blokkeert. Ik heb al tig keer geschreven dat ik dat allemaal al geprobeerd heb en dat het niet aan de provider ligt. Daar komt dan vervolgens geen antwoord meer op. Ik zit bij KPN, kan me niet voorstellen dat zij de boel blokkeren. Heb ook op meerdere netwerken geprobeerd dus daar ligt het zeker niet aan.

Reputatie 8
Badge +11

Whatsapp is dus de enige app met problemen met het internet? Dit probeer je aan te kaarten bij Whatsapp, maar geven niet thuis. :( Heb je de mogelijkheid om Whatsapp op een ander toestel te testen? Werkt het dan? En je hebt KPN als mobiele provider of voor internet Thuis? Maar wij blokkeren dit inderdaad niet. Anders een idee om nog eens langs de KPN winkel te gaan zodat er mee gekeken kan worden?

Reputatie 1

Hoi Bart, klopt helemaal. Ik zou idd nog op mijn oude toestel kunnen proberen. Ik vind het een beetje verwarrend omdat Telfort is overgenomen maar in de praktijk blijken het nog 2 verschillende bedrijven te zijn. ik heb van Telfort internet, vast bellen en televisie en mobiel sinds een paar maanden KPN. Whatsapp doet het wel behalve de belfunctie. Kan geen verbinding maken..…

Ik ben al bij een telefoonwinkel geweest die normaal alles wel kunnen oplossen maar het ook niet weten. KPN is nog een optie.

Whatsapp stuurt steeds dezelfde standaard antwoorden waarop ik uitleg dat ik dat allemaal al geprobeerd heb. Vervolgens willen ze een video en daarop krijg ik het antwoord dat sommige providers Whatsapp bellen blokkeren. Waarop ik weer uitleg dat ik ook op andere netwerken heb ingelogd en dan beginnen we weer van vooraf aan. 

Reputatie 1

Bedankt voor je hulp 😊

Reputatie 8
Badge +11

Ik zou nog even langs de KPN winkel gaan. Ik wil je hier graag mee helpen, maar ik kan het niet goed visualiseren. Toch makkelijker als je het toestel erbij hebt. Ik ben dan ook benieuwd wat mijn collega's in de winkel zeggen. 

Reputatie 1

8k heb vandaag mijn telefoon naar fabrieksinstellingen terug gezet en daarbij veel geduld geoefend maar, alles doet het weer. Fijn! Hartelijk dank voor de hulp en fijne jaarwisseling 

Reageer