Werkt niet meer

• 7 november 2016
  • 1 reactie
  • 546 keer bekeken

Mijn mobiel internet werkt sinds mijn nieuwe abonnement is ingegaan niet meer. Heb instellingen op mijn telfort al gewijzigd maar doet het nog steeds niet. Moet nog 1,5 gb tegoed over hebben.

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1
Hey STORMSZWOLLE,

Wat fijn om te horen dat je verlengd hebt bij ons! :)
Jammer dat het netwerk niet meewerkt. Je geeft aan dat je de instellingen op MijnTelfort al hebt gewijzigd, heb je toevallig ook de instellingen in het toestel al nagekeken?

De juiste instellingen vind je terug op www.telfort.nl/instellen.
Als je op deze site bent kies je het type toestel. Dan vind je rechts op je scherm de instellingen. Om te verbinden met het network pak je : "Bellen en contacten" dat verdeeld zich weer onder in nog meer opties, daar kies je "Heb je problemen met netwerkdekking?" Deze stappen volg je om het toestel opnieuw te laten verbinden met netwerk. Mocht het toestel daarna nog niet goed werken kun je de instellingen in het toestel controleren. Dit doe je als volgt : Je gaat terug naar het beginscherm waar je je toestel uit had gekozen. Dan scroll je iets na beneden tot je de dikgedrukte tekst "Internet" ziet. Hier kies je "handmatig instellen" dan volg je de stappen die de site aangeeft. Na afloop toestel uit en aan zetten dan zou het opgelost moeten zijn!

Mocht dit niet helpen wil ik je vragen je 06-nummer, postcode+huisnummer en laatste 3 cijfers van het rekeningnummer waar wij op incasseren, in een privébericht naar me toe te sturen dan kan ik het intern voor je nakijken. :)

Ik hoor het graag van je!

Reageer