beantwoord

Wel bellen maar geen internet

• 7 juli 2017
  • 6 reacties
  • 254 keer bekeken

Sinds een kleine week heb ik een nieuwe simkaart aangezien mijn vorige mobiel is gestolen. Echter, ik kan op dit moment wel bellen maar ik kan geen gebruik maken van mijn 3G.

Ik heb het forum bekeken voor vergelijkbare vragen maar nog niet de gouden oplossing gevonden. Ook heb ik het stappenplan op de Telfort website doorlopen. Mijn vraag is dus: hoe zorgen dat mijn 3G netwerk gaat werken?
icon

Beste antwoord door Stephen 7 juli 2017, 17:00

Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb zojuist je aansluiting gereset. Graag je telefoon uitschakelen en daarna weer aanmaken. Kun je dan even bevestigen of mobiel internet het weer doet?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo N.dekroon, welkom op het forum! Ik ontvang graag je adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor jou op zoek naar de oplossing.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb zojuist je aansluiting gereset. Graag je telefoon uitschakelen en daarna weer aanmaken. Kun je dan even bevestigen of mobiel internet het weer doet?
Hi Stephen, het is gelukt! Dankjewel voor de service.

Fijn weekend!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan!
Wil je ook gebruik maken van 4G? Zo ja, dan kan ik dit voor je activeren. Is geheel gratis. 🙂
Bedankt voor het melden en graag gedaan!
Wil je ook gebruik maken van 4G? Zo ja, dan kan ik dit voor je activeren. Is geheel gratis. :)

Klinkt als een goed begin van een weekend! In dat geval zou ik graag gebruik willen maken van jullie 4G netwerk 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Geen probleem! Ik heb zojuist 4G voor je geactiveerd. Als je je toestel nogmaals uitschakelt en opnieuw aanmaakt dan moet je 4G zien staan. Ik ga ervan uit dat je toestel wel 4G ondersteunt? :8

Reageer