Weer storing mobiel internet

Toon het eerste bericht

35 reacties

Nou hier nog helemaal niets opgelost met het internet. Heb al gemaild naar de klantenservice en ik zal morgen maar naar de telfort shop gaan als het zo blijft.

Mijn abonnement is nog geen maand geleden ingegaan. Maar ik ben pas gisteren begonnen met het gebruik omdat m'n nummer nog niet over gezet was. Gisteren meteen last van de storing. Nou ik denk goed wordt wel opgelost. Vandaag weer UMTS storing hier in Rotterdam. Beiden zouden nu opgelost moeten zijn, maar ik heb geen internet op mijn mobiel gezien. Krijg het niet aan de praat met de juiste instellingen.

Ben hiervoor tevreden klant geweest bij een andere provider. Als dit zo doorgaat ga ik mijn contract ontbinden want dit is grote onzin. Hier betaal ik niet per maand voor.

@telfort: you only get one chance to give a first impression. En dat is wel zwaar mislukt nu bij jullie wat mij betreft.
Het was te lezen dat de storing gisteren, 4 januari was opgelost. Helaas heb ik vanochtend nog steeds geen mobiel internet. Heel vervelend!
HE HE in Amstelveen doet ie het weer!!!!!!!!! Ik heb ook HI maar nog nooit storing mee gehad 😎

Met Telfort heb ik om de haverklap storing Ik word er gek van en kon niet opzeggen, vandaar heb maar een nieuwe abo bij HI genomen 😃
kga vandaag een brief sturen! sinds dinsdag geen internet, als ik em in en uit schakel ff 5 seconden internet zodat ie daarna weer uitvalt!
heb ook al tie malen aan de lijn gehangen, de 1 zegt dat er nog storing is en de ander niet, de 1 komt weer met opties en als ie t dan niet doet dan weet ie t niet #-o
Ook in Woerden geen 3G internet..... GPRS werkt wel maar schiet niet op... Hopelijk schiet telfort wel op!!!
Heb morgen 3G hard nodig. Waarom is er een storingspagina als er niets op vermeld wordt?? ben al even aan het zoeken wat het is!!
:evil:
Had ik vanmiddag ook weer, maar na een herstart werkte alles weer.
Iphone 4 opnieuw opgestart, 3g uit, op gprs werkte het....
Met WiFi ook helemaal ok. Wel 3G melding op display alleen time out op dataverbinding, server reageert niet als foutmelding in safari. Ga morgen wel even Telfort bellen ???! [-X
Telfort webcare schreef:

Er is momenteel een storing met mobiel internet. Wij doen er alles aan om de storing op te lossen. Wij begrijpen dat het vervelend is, onze excuses voor het ongemak.

Laïla

Allemaal wel leuk die referentie naar het storingenbord, maar je moet het er wel opzetten dan!! [-X
Leg ook eens uit wat er dan precies fout is zodat we misschien begrip kunnen hebben.
En dan wel doodleuk de tarieven verhogen: http://tweakers.net/nieuws/79214/telfor ... kwart.html
Beste Telfort, ik zou er eerst eens voor zorgen dat mobiel internet stabieler wordt en de problemen permanent opgelost worden.
vdgroot schreef:

Telfort webcare schreef:

Er is momenteel een storing met mobiel internet. Wij doen er alles aan om de storing op te lossen. Wij begrijpen dat het vervelend is, onze excuses voor het ongemak.

Laïla

Allemaal wel leuk die referentie naar het storingenbord, maar je moet het er wel opzetten dan!! [-X
Leg ook eens uit wat er dan precies fout is zodat we misschien begrip kunnen hebben.

3G werkte vandaag weer om, kreeg een sms van Telfort dat de netwerk instellingen veranderd waren

Reageer