beantwoord

Wat gebeurt er bij het verlagen van een internet bundel?

• 10 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 165 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb een mobiel abonnement (Sim Only) met standaard 500MB internet. Nu heb ik de internet bundel verhoogd van 500MB naar 1GB omdat ik tijdelijk meer nodig had. Ik wil nu weer terug naar 500MB. De vraag die ik heb is of er dan gewoon 500MB van mijn tegoed wordt afgetrokken (omdat de wijziging met terugwerkende kracht gebeurt) of dat al mijn tegoed verdwijnt. Ik heb nl. berichten gelezen op dit forum die dat suggereren.
icon

Beste antwoord door Stephen 10 oktober 2017, 19:24

Hallo Pietvo, het verbruikte tegoed wordt verrekend met met je bundel. Stel je hebt van de 1000 MB's maar 300 MB's verbruikt en je verlaagt je bundel van 1000 MB naar 500 MB dan worden die gebruikte 300 MB's van die 500 MB's afgetrokken waardoor je nog 200 MB's te besteden hebt. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

8 reacties

Normaal gesproken zet je eenmalig de extra mb's aan, je verbruikt dan eerst je gewone tegoed en daarna de extra mb's De volgende maand wordt je nieuwe tegoed bijgeschreven en wat er eventueel nog over is maak je eerst op. Er zou dus niks mogen verdwijnen in de volgende maand.
Reputatie 1
Badge
@Galdor68 Je antwoord lijkt erop dat je denkt dat ik een extra bundel van 500MB heb gekocht, maar dat is niet het geval. Ik heb niet "extra MB's" genomen, maar mijn bundel verhoogd. Dus het zit allemaal in mijn gewone tegoed.
Ah dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen. Ik ga er eigenlijk vanuit dat als je weer naar beneden bijstelt er niks verdwijnt alleen als je echt alles opzegt
Reputatie 1
Badge
Ik wacht even op een officiële reactie van iemand van Telfort.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Pietvo, het verbruikte tegoed wordt verrekend met met je bundel. Stel je hebt van de 1000 MB's maar 300 MB's verbruikt en je verlaagt je bundel van 1000 MB naar 500 MB dan worden die gebruikte 300 MB's van die 500 MB's afgetrokken waardoor je nog 200 MB's te besteden hebt. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Reputatie 1
Badge
@Stephen - Telfort Ja, bedankt.
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan! 🙂

Reageer