Waarschuwing gebruik mobiel internet

• 13 januari 2012
  • 2 reacties
  • 2368 keer bekeken

Ik kreeg van de week met de post een brief van telfort.

Laatste waarschuwing dataverbruik mobiel internet.

Mijn eerste reactie:
Waar zijn de eerdere reacties ?
Klantenservice gebeld en die weten geen antwoord te geven.
Wel konden ze zien dat er wel een waarschuwing was aangemaakt in het systeem maar deze was leeg.
Bovendien stond mijn woonadres op nonactief... :? Wie dit gedaan heeft en waarom wisten ze ook niet.
Waarschijnlijk had ik daarom dus geen eerdere waarschuwing gekregen....maar dus wel een laatste.
Raar verhaal. Ik vroeg of ze het adres weer op actief kon zetten, nee dat ging niet, ik zou met mijn paspoort naar een winkel moeten gaan.... uhhhh....ik heb er niet om gevraagd....

Ik ben toen even mijn dataverbruik gaan bekijken. Ik heb hier nooit eerder bij stilgestaan.
Abbo: surf en mail extra snel met FUP. Geen idee wat hier de datalimiet van zou zijn dus ook nooit iets mee gedaan.

Wat bleek, vooral 's nachts tussen 01:00 - 04:00 werd er flink data gegenereerd, rond de 50 - 80 per dag.
Zo kom je dus wel op 2GB uit.
Ik zet nu handmatig internet uit 's nachts en ik heb een data limiet teller geinstalleerd.
Geen idee waarom mijn gsm ( htc sensation) zoveel data genereert op vreemde tijden.

Als het goed is hebben ze de laatste waarschuwing aangepast naar eerste waarschuwing.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Vandaag belde telfort op om door te geven dat de waarschuwing is ingetrokken en op 0 (nul) is gezet! =D> Ik heb inmiddels ook mijn data gebruik streng in de gaten gehouden en dit is drastisch gezakt. 😉
Badge +7
Bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb het topic gesloten.

Laïla