beantwoord

waarschuwing einde bereik internetbundel

• 16 november 2017
  • 12 reacties
  • 229 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik heb per maand een internetbundel van 1000mb en met combivoordeel is dat zelfs 2000mb. nu kreeg ik in de afgelopen korte tijd ineens 2 smsjes dat ik 80% van mijn 3000mb (volgens mij was het onlangs met 500mb per maand verhoogd) bundel heb verbruikt en met een heel verhaal erbij wat er gebeurt als dat zo is. Vervolgens ga ik kijken in de app en staat daar dat ik 9000mb te gebruiken heb (neem eigenlijk elke maand veel mee) en dat ik er nog ruim 8000mb van over heb. Het eerste smsje kreeg ik toen de afgelopen maand bijna verlopen was maar een paar dagen geleden toen de overgang was van de oude maand naar de nieuwe maand was, kreeg ik ook een smsje. Dit lijkt niet te kloppen maar geeft wel een ongerust gevoel op het moment van binnen komen van deze smsjes.
icon

Beste antwoord door Stephen 16 november 2017, 20:41

Bedankt voor het invullen van de gegevens! Ik zie inderdaad dat je 2 keer afgelopen factuurperiode dezelfde sms hebt ontvangen. Deze zijn echter onjuist want ik zie dat je nog meer dan voldoende MB's hebt. Je kunt dit ook altijd controleren via Mijn Telfort. Waarom je deze sms'jes heb ontvangen kan ik helaas niet verklaren. Mocht je deze factuurperiode weer dezelfde sms'jes ontvangen laat dan een reactie achter in dit topic zodat ik dit verder voor je kan onderzoeken. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo jose1990, ik kan het ongeruste gevoel begrijpen. Kun je je 06-nummer toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dat hebt gedaan dan ga ik even het een en ander voor je uitzoeken.
Reputatie 1
Badge
Gedaan!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het invullen van de gegevens! Ik zie inderdaad dat je 2 keer afgelopen factuurperiode dezelfde sms hebt ontvangen. Deze zijn echter onjuist want ik zie dat je nog meer dan voldoende MB's hebt. Je kunt dit ook altijd controleren via Mijn Telfort. Waarom je deze sms'jes heb ontvangen kan ik helaas niet verklaren. Mocht je deze factuurperiode weer dezelfde sms'jes ontvangen laat dan een reactie achter in dit topic zodat ik dit verder voor je kan onderzoeken. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Reputatie 1
Badge
Badankt voor het uitzoeken en fijn om te horen dat deze berichten inderdaad onjuist zijn. Had het inderdaad al nagekeken bij de mijn telfort app dus vandaar de verwarring. Mocht het nogmaals gebeuren zal ik het zeker laten weten, bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan! 🙂
Reputatie 1
Badge
Hallo,

Zojuist een sms gekregen dat ik de 3000mb heb verbruikt en dat ik dus geen internet meer kan gebruiken. Nu kan dit gelukkig nog wel en de app geeft ook nog aan dat ik zo'n 9000mb heb maar die smsjes worden nu wel echt vervelend... kan iemand mij hier vanaf helpen?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jose, wat jammer dat je wederom een sms hebt ontvangen. Ik ga dit voor je uitzoeken en kom er morgen op terug. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Jose, ik heb een ticket aangemaakt voor dit probleem. Helaas is er sprake van een technisch mankement. Mijn collega's gaan voor je aan de slag en ik verwacht een update binnen 5 werkdagen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 1
Badge
Beste Stephen,

Bedankt voor de reactie. Ik wacht het dan graag af. Zolang het maar geen invloed heeft op mijn abonnement en dat ik straks serieus een keer geen internet buiten heb.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jose, mijn collega's hebben het uitgezocht en hebben het issue opgelost. Het verbruik van de bundel werd niet goed geregistreerd. Wij betreuren het dat je daarom verkeerde sms'jes hebt ontvangen. Vanaf nu zal je de juiste sms'jes ontvangen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor het uitzoeken en fijn dat het nu opgelost is!
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan! 🙂

Reageer