Waarom geen SMS bij Data gebruik in Nederland.

• 5 juli 2012
  • 1 reactie
  • 1701 keer bekeken

Badge
Normaal gebruik ik jullie app Telfort Belstatus voor mijn HTC, maar deze ligt er zoals gewoonlijk al weer ruim een week uit.
Dus je status even vlug bekijken is er niet bij, ja via internet wel.
Dit net gedaan, zie ik dat ik ineens geen data meer heb.
Dus maar snel internet uitgezet, voordat ik een toren hoge rekening krijg.
Ik gebruik ook nog de app van Beltegoed en het vreemde is dat deze en die van jullie bijna nooit gelijk liggen.
Beiden halen toch hun gegevens van het internet weg, dus dat begrijp ik ook niet goed.

Snap trouwen nog niet waarom ik nu al binnen een maand de 250mb op heb, bij het afsluiten van dit abo, vertelde men mij in de winkel,
dat ik hier ruim voldoende aan had.
Ik gebruikte gemiddeld over het afgelopen jaar iets van 150 mb.
Dus maar op zoek waar dit nu wegkomt.(thuis altijd alles op wifi).
Baal er zo wel van dat er geen onbeperkt meer is, bij veel gebruik een langzamere verbinding, maar geen verassing achteraf.
Ja voor de providers is dit nieuwe systeem een leuke vetpot.
Gezien alle klachten over hoge rekeningen.

MIJN VRAAG.
Waarom niet ook voor je data gebruik in Nederland een waarschuwings SMS, zoals jullie wel voor het buitenland doen?????
Is wel net zo klant vriendelijk en je behoed ze voor hoge rekeningen.

TWEEDE VRAAG.
Indien ik nu mijn Data bundel wil verhogen, moet ik dan het volle pont betalen en ben ik dan de korting kwijt?
Dit vertelde men mij in de Telfort winkel.
Zie nu net dat het weer veranderd is, je krijgt nu 500 mb voor 10 euro, ik betaal 9 euro voor 250mb.(deze staat niet meer in de lijst)
Hallo zeg jullie blijven ook aan het aanpassen.
Doe mij die dan maar voor 10 euro als dat kan.

Dus weer een maand te vroeg de boel aangepast.(bah).

Toch maar mer vriendlijke groet(zo ben ik nou eenmaal),

Henk.

1 reactie

Badge +2
@harmony895,

Waarom niet ook voor je data gebruik in Nederland een waarschuwings SMS, zoals jullie wel voor het buitenland doen?????

Wellicht bieden wij deze extra service niet aan vanwege de overige alternatieven om het bundelgebruik te kunnen controleren.

Indien ik nu mijn Data bundel wil verhogen, moet ik dan het volle pont betalen en ben ik dan de korting kwijt?
Dit vertelde men mij in de Telfort winkel.

Indien u de bundel verhoogt/aanpast verliest u over het algemeen de lopende korting. Via Mijn Telfort kunt u de bundelverhoging in orde maken.

Daphne

Reageer