vraag aan Webcare team, verificatie proxyserver mislukt, vrijwel iedere dag

Toon het eerste bericht

31 reacties

@Denise, in een andere telefoon proberen is niet mogelijk. Maar het is me wel opgevallen dat als het internet het niet doet en fast dormancy staat aan, dat als ik dat dan uit zet het wel weer werkt, maar andersom ook. Als fast dormancy uit staat en browsen gaat niet meer, en ik zet het daarna aan dan werkt het opeens wel weer. 

Lijkt dan een beetje of elke mobiel netwerk mast zijn eigen 'dormancy-beleid' voert. Heb nu de tip van het weg halen van de proxy adres en poort doorgevoerd, dus ben benieuwd of dat helpt. 
Dit probleem heb ik ook. Voorheen hielp het door de telefoon opnieuw op te starten, echter dit is nu niet meer het geval. Nu heb ik verschillende acties geprobeerd en lijkt het te helpen als je schakelt tussen de optie alleen gms / umts / of beide met voorkeur voor umts. Uiteraard is dit een volkomen hopeloos probleem en Telfort dient dit per direct op te lossen. Ik overweeg momenteel Telfort in gebreke te stellen wat één ieder van jullie ook moet overwegen, jij betaalt ten slotte voor een dienst die Telfort niet waar kan maken.

Telfort, jullie hebben nog een goede naam bij mij, verziek deze a.u.b. niet.
Reputatie 8
Badge +17

Dit probleem heb ik ook. Voorheen hielp het door de telefoon opnieuw op te starten, echter dit is nu niet meer het geval. Nu heb ik verschillende acties geprobeerd en lijkt het te helpen als je schakelt tussen de optie alleen gms / umts / of beide met voorkeur voor umts. Uiteraard is dit een volkomen hopeloos probleem en Telfort dient dit per direct op te lossen. Ik overweeg momenteel Telfort in gebreke te stellen wat één ieder van jullie ook moet overwegen, jij betaalt ten slotte voor een dienst die Telfort niet waar kan maken.

Telfort, jullie hebben nog een goede naam bij mij, verziek deze a.u.b. niet.

welkom op het forum!

Ik zie dat het je 1e post is, dus daarom een tip om ook de zoekfunctie eens te proberen!

helpt dit: https://forum.telfort.nl/mobiel-internet-256/vraag-webcare-team-verificatie-proxyserver-mislukt-vrijwel-iedere-dag-30219/index2.html#post317120
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum F.Wijngaard!

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je niet optimaal gebruik kunt maken van deze dienst. Heb je het topic die Kees-Jan geplaatst heeft al doorgelezen? Daar vind je bruikbare tips. Mocht het daarna nog niet werken dan verneem ik dat graag om je verder te kunnen helpen.

Denise
Zoek functie? Ik heb gewoon op google gezocht en toen kwam ik bij dit forum terecht.

Ik had grote twijfel, maar ik denk probeer het maar toch dus heb zojuist de velden voor proxy server en port leeg gemaakt.. en geweldig nu werkt mobiel internet helemaal niet (ja is ook te stom voor woorden had dit kunnen weten)

Ik denk dat ik Telfort af ben, heel erg jammer
Zojuist instellingen gevonden op het internet en het werkt weer.. hopen maar dat het nu goed blijft dan.

Reageer