vraag

Voicemail, Whatsapp en sms-jes komen niet binnen...

• 22 september 2014
  • 4 reacties
  • 1140 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Vorige week bleek mijn voicemail 'weg' , Whatsappjes kwamen niet binnen en sms'jes ook niet. Heb op de site maar wat aan en uit gedaan bij de voicemail instellingen en daarna kwam er met een hoop gepingel allerlei berichten binnen.....helaas sommige te laat om nog op te reageren. Vanavond krijg ik een smsje binnen dat zaterdag is verstuurd......ehhhh snap er even niets meer van. :? Expertise gevraagd !! Toestel is een Nokia Lumia 520. (prima toestel overigens)

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Annemiek0710

Door instellingen aan te passen en of uit/aan te zetten heb je eigenlijk al een reset uitgevoerd. Daarmee lijkt het alsof de problemen zijn opgelost.
Zet je toestel eens handmatig op NL KPN. Dit doe je via Startscherm, scroll naar rechts > Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie. Je tikt op het tekstveld. Je toestel gaat zoeken naar beschikbare netwerken. Daar kies je NL KPN uit.
Hou het vervolgens goed in de gaten of alles op tijd binnen komt.
Reputatie 3
@Annemiek0710,

Welkom op het forum! Heb je iets gehad aan het bericht van Koffiemok of kan ik je nog ergens mee helpen? Graag verneem ik van je.

-Ingrid-
Reputatie 1
Badge
@Annemiek0710,

Welkom op het forum! Heb je iets gehad aan het bericht van Koffiemok of kan ik je nog ergens mee helpen? Graag verneem ik van je.

-Ingrid-

Sorry voor mijn late antwoord, het omzetten naar NL KPN help niet want mijn toestel geeft gelijk weer NL Telfort aan. Heb telefonisch contact gehad met Telfort over mijn Whatsapp en voicemail berichten. Probleem kan ook aan mijn toestel liggen. Gisteren onderweg naar Apeldoorn Whatsapp verstuurd die niet aankwam, vandaag drie meldingen gekregen van berichten/telefoontjes die gisteren zijn verzonden.....naar mij !! Bij die mensen thuis gebeld naar hun vaste nummer, telefoon ging niet over terwijl mijn telefoon aangaf bezig te zijn met verbinding maken..... Snap er echt helemaal niets meer van
Reputatie 8
Badge +15
Wat je dan het beste kan doen is de simkaart testen in een ander toestel.
Ervaar je de problemen niet met een ander toestel dan ligt het aan het toestel. Heb je de problemen ook met een ander toestel dan ligt het aan je simkaart of instellingen op het netwerk.

Reageer