Verbruik op mijn telfort app klopt niet

• 1 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 525 keer bekeken

Op mijn app staat dat ik nog mb heb maar zodra ik van de wifi af ga heb ik geen verbinding. De app is vandaag om 08.41 bijgewerkt er staat nog 1500mb beschikbaar!!

6 reacties

Het is nog gekker. Ik heb volgens een sms 80% van mn 500 mb verbruikt. Maar het abonnement geeft aan dat ik 1000 mb heb en en in de app schijn ik 1500 mb te hebben????
Badge +1
Hoi Patries, welkom op ons forum! Dat is apart! Heb je misschien net een nieuw abonnement bij ons afgesloten?
Ik heb idd vanmorgen nog een sms ontvangen waarin word vermeld dat ik vandaag gebruik kan maken van mn nieuwe bundel (heb onlangs mn abonnementverlengd) maar nog steeds kan ik geen gebruik maken van internet
Badge +1
Hi Patries, omdat je tegenwoordig bij Telfort de minuten mee kunt nemen naar de volgende maand, wil de belstatus (die bijhoudt hoeveel minuten en Mb's je nog over hebt) daar nog wel eens een beetje van slag van zijn maar je kunt nu dus helemaal geen gebruik maken van mobiel internet? Heb je de telefoon vandaag al eens uit en weer aan gezet?
Heb ik zojuist gedaan en hij doet het weer. Maar klopt het dat de app van het verbruik buiten gebruik is. Want krijg nu steeds "oeps er gaat iets mis"
Badge +1
Hoi Patries! Wat fijn dat mobiel internet het weer doet! :)

Het lijkt er inderdaad op dat er iets niet gaat met de app. Ik ervaar zelf ook hetzelfde! Ik heb actie uitgezet, daarom wil ik je vragen om het later nog eens te proberen. Laat je het me weten wanneer het weer werkt bij jou?

Reageer