Veel problemen mobiel (internet) bereik sinds een aantal dagen

• 26 februari 2015
  • 4 reacties
  • 590 keer bekeken

Dag Telfort,

Mijn vriendin heeft sinds een aantal maanden Telfort Mobiel en is hier redelijk tevreden mee. Echter sinds een aantal dagen heeft zij last van erg wisselend bereik. Af en toe is zij mobiel niet bereikbaar (gisteren), na het uit en aan zetten van haar iPhone6 is het probleem dan tijdelijk opgelost. Vandaag lijkt haar telefonie verbinding goed te werken, echter heeft ze momenteel erg veel last van een slechte mobiele internet verbinding. Vaak komen Facebook berichtjes en whatsappjes veel later aan dan normaal en heeft ze domweg soms gewoon geen bereik op plaatsen waar ze eerder wel prima bereik had.

Graag hoor ik van jullie hoe deze problemen kunnen worden opgelost, het werkt nogal irritant :-)

Meer info (zoals telefoonnummer e..d.), kan ik wel per PM sturen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

gr

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi vdmjordy

Een probleem met het netwerk kunnen we denk ik wel uitsluiten. Je vriendin heeft het probleem zo te lezen op meerdere locaties?

Dan blijft er nog toestel en simkaart over. Het beste zou zijn dat er een andere simkaart in haar toestel getest word en dat zij haar simkaart in een ander toestel test.
Hoi vdmjordy

Een probleem met het netwerk kunnen we denk ik wel uitsluiten. Je vriendin heeft het probleem zo te lezen op meerdere locaties?

Dan blijft er nog toestel en simkaart over. Het beste zou zijn dat er een andere simkaart in haar toestel getest word en dat zij haar simkaart in een ander toestel test.

Hi koffiemok,

Bedankt voor je reactie 🙂. De problemen doen zich wel voor in een straal van 25 kilometer. Ik weet niet of we dan alsnog het netwerk kunnen uitsluiten?
Reputatie 8
Badge +15
jawel, dat is op meerdere locaties. In een straal van 25 km staan wel meerdere masten.
Reputatie 8
Badge +2
@vdmjordy,

Welke omgeving betreft het precies? Er waren namelijk problemen in de omgeving van Nijmegen.

Michael

Reageer