Upgrade abonnement met internet, betalen vaste klanten meer?

• 27 mei 2013
  • 1 reactie
  • 1836 keer bekeken

Badge
Hallo,

Onlangs heb ik contact gehad met uw klantenservice, en naast dat ik bijzonder onbeleefd tewoord ben gestaan, werd me duidelijk dat:
- Een vaste klant 17 euro per maand betaalt voor 500mb internet
- Een nieuwe klant 10 euro per maand betaalt voor tevens 500mb internet

Kunt u mij als vaste klant tevens de 500mb internetbundel bieden voor 10 euro per maand?

Achtergrond, tijdens het afsluiten van het huidige abonnement had ik een mobiele telefoon met beperkte internet mogelijkheden. Daartoe dus geen behoefte voor internet. Nu heeft mijn huidige mobiel het begeven en wil ik deze vervangen. Daarbij wil ik het huidige abonnement upgraden met een internet bundel.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat u vaste klanten meer laat betalen. Dus hopende via deze route te komen tot een oplossing.

Met vriendelijke groet.

1 reactie

Badge +2
Hallo,

Onlangs heb ik contact gehad met uw klantenservice, en naast dat ik bijzonder onbeleefd tewoord ben gestaan, werd me duidelijk dat:
- Een vaste klant 17 euro per maand betaalt voor 500mb internet
- Een nieuwe klant 10 euro per maand betaalt voor tevens 500mb internet

Kunt u mij als vaste klant tevens de 500mb internetbundel bieden voor 10 euro per maand?

Achtergrond, tijdens het afsluiten van het huidige abonnement had ik een mobiele telefoon met beperkte internet mogelijkheden. Daartoe dus geen behoefte voor internet. Nu heeft mijn huidige mobiel het begeven en wil ik deze vervangen. Daarbij wil ik het huidige abonnement upgraden met een internet bundel.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat u vaste klanten meer laat betalen. Dus hopende via deze route te komen tot een oplossing.

Met vriendelijke groet.

Wat je wil gaat helaas niet. Net zoals bij alle andere aanbieders betaal je als vaste klant niet meer, maar heb je net zoals nieuwe contracten alleen bij het aangaan van het abonnement de keuze om met extra korting bepaalde bundels aan te gaan. Op een later moment kan je dus tegen de originele, niet-kortingsprijs alsnog besluiten bundels te verhogen of toe te voegen. Het voordeel voor jezelf is dan dat je eerder niet hebt betaald voor een bundel waar je eerder nog te weinig toegevoegde waarde in zag. Daarnaast zou je de bundel ook altijd weer kunnen verwijderen (met 1 maand opzegtermijn), in tegenstelling tot 'nieuwe' of verlengende klanten die meteen internet hebben afgesloten. Het nadeel is echter dat de bundel een duurdere prijs heeft. Wel zou je kunnen kiezen een kleinere internet bundel af te sluiten. De prijzen hiervan voor jouw eigen situatie kan je in zien via Mijn Telfort.

Last but not least biedt Telfort bestaande klanten als enige provider de mogelijkheid om tussentijds het abonnement alsnog om te zetten naar met een nieuw toestel. Daarbij kan je dan wel gebruik maken van de op dat moment lopende acties. Ook dan geldt dat later verhogen of toevoegen duurder is dan meteen toevoegen, waarbij je automatisch niet lager kan dan waar je mee begint.

Mijn advies zou dus zijn om met deze informatie een goede afgewogen keuze te maken tussen kiezen uit bestaande bundels of je abonnement omzetten naar met toestel, en op die manier dus ook extra korting krijgen op je totale (nieuwe) pakket.

Succes met je keuze!

Reageer