beantwoord

Uitgaande Telfort mail in windows10 Lumia520

  • 18 februari 2016
  • 3 reacties
  • 664 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag,
op mijn nieuwe Microsoft Lumia520 probeer ik Telfort mail in te stellen. De instellingen worden vrijwel automatisch ingevuld. De inkomende mail werkt probleemloos, maar uitgaande mail wil niet lukken. Die blijft in Postvak uit hangen Er komt ook een foutmelding: Controleer uw verbinding en uw accountgegevens en probeer het opnieuw Foutcode 0x80048bf5
In voorbeelden op de site wordt als gebruikersnaam ingevuld het gedeelte voor @telfort.nl .Maar het systeem vult complete e-mail adres als gebruikersnaam in en dit kan niet gewijzigd worden. Kan dit de oorzaak zijn?
Bedankt voor alle hulp.
Chris
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 18 februari 2016, 22:37

Verzenden via je Telfort mailadres is momenteel niet mogelijk.
Hier wat leesvoer..
https://forum.telfort.nl/mobiel-internet-256/e-mail-versturen-via-mobiele-netwerk-51340
Bekijk reactie

3 reacties

Verzenden via je Telfort mailadres is momenteel niet mogelijk.
Hier wat leesvoer..
https://forum.telfort.nl/mobiel-internet-256/e-mail-versturen-via-mobiele-netwerk-51340
Reputatie 1
Nog even wat gegoogled en kwam op het KPN forum hetzelfde probleem tegen:
http://46.19.168.26/t5/E-mail/Windows-10-mail-app-error-0x80048bf5-Status/m-p/392255

Waarom wordt dit blijkbaar bekende probleem nergens gemeld op de Telfort site. Ik heb nu een hele avond zitten klooien.

Graag met spoed oplossen, zit jullie KPN collega's maar achter hun vodden

Graag een mailtje als het is opgelost.

Succes,

Chris
Dan is het toch goed dat je hier je vraag gesteld hebt. Binnen 10 minuten een antwoord. :)
Ik neem aan dat het uitsluitsel in ieder geval in het topic van Christy gegeven gaat worden. Zou dat topic in de gaten houden.

Reageer