Telfort is een absolute afrader!!!!!! Je wordt als klant niet serieus genomen.

• 14 september 2012
  • 15 reacties
  • 4623 keer bekeken

Telfort mobiel is een absolute afrader, zie ook de andere berichten over het mobiele internet.

Ik heb sinds enkele weken een zeer slecht en onbetrouwbare mobiele internet-verbinding. Ik heb herhaaldelijk contact gezocht met de klantenservice. Het schijnt te maken te hebben met instellingen, ik heb nu inmiddels een keer of 7 instellingen ontvangen, maar het mag niet baten. Ook op klachten of ze nu telefonisch of via de website van de klantenservice worden ingedient, telfort reageert totaal niet. E.e.a. loopt al vanaf 24-8-2012.

Ook een eerder bericht op dit forum met een concrete vraag of er iets aan de hand is met het mobiel internet blijft zonder reactie!!

Enkele bevindingen.

-Voortdurend een andere verhaal van de diverse telfort-medewerkers.
-Iedere medewerker vult een formulier anders in, blijkt wederom niet volledig.
-Onvriendelijke medewerkers, " Mijn systeem geeft geen storingen meneer"
-Structureel niet nakomen van afspraken over reactie op de klachten.
-Duur nummer bellen terwijl telfort de dienstverlening niet levert.

Al met al ben ik genoodzaakt om mijn rechtsbijstand in te schakelen, dit om mijn contract per direct te laten ontbinden.

Wees gewaarschuwd.

grt Robert

15 reacties

Badge +2
@Robbertb,

Uw gegevens zijn ontvangen en ik ga voor u aan de slag.

Daphne
Ik heb een bundel van 250 mb bijgekocht vorige week donderdag. Ik zie nu op belstatus staan: 247,37 binnen bundel, 252,63 over bijgewerkt op 18-09-2012 0010. Maar net kreeg ik weer een sms dat mijn internet op is!! Hoe kan dat?? Ik heb geen rare "internetslurpende" dingen gedaan. Graag reactie van Telfort medewerker!!
Reputatie 1
Badge +2
Webcare heeft door omstandigheden momenteel een zwakke bezetting, mijn excuses daarvoor. We hebben u niet bewust "laten hangen" en ik wil graag voor u laten uitzoeken wat er precies aan de hand is. In een privebericht kunt u uw adres, 06-nummer en e-mail adres kenbaar maken.

Hugo

wat zei je hugo een zwakke bezetting veel zieken kunne het gedram zekers niet de baas  hugo heb zelf ook trebbels met me internet  op mobiel  ma er word miks verholpen gewoon triest vind je niet  hugooo ik wel
ikzelf heb hele goede ervaringen met webcare ,mischien helpt vriendelijkheid van de forumbezoeker wel mee . gr.annabak
Het is nu 2,5 uur later, ook hier reageert Telfort in dit geval de Webcare-afdeling niet op....

Hierbij de bevestiging dat je als klant niet serieus wordt genomen.......
Badge +2
Webcare heeft door omstandigheden momenteel een zwakke bezetting, mijn excuses daarvoor. We hebben u niet bewust "laten hangen" en ik wil graag voor u laten uitzoeken wat er precies aan de hand is. In een privebericht kunt u uw adres, 06-nummer en e-mail adres kenbaar maken.

Hugo
Als betalende klant heb ik geen boodschap aan "Webcare heeft door omstandigheden momenteel een zwakke bezetting", ik heb niet te maken met de kruidenier op de hoek, althans dat mag ik niet hopen. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat telfort de storing kan oplossen. Het regent klachten hier over het mobiele internet. Op de storing site van de telfort.nl is daarover niets te vinden. Dit gehele traject loopt nu langer dan een maand, een maand waarin ik meerdere malen het veel te dure 0900 nummer heb gebelt, ook wordt binnen de beloofde termijn niet op klachten gereageert. Wat kunt u op dit moment uit laten zoeken? Ik ben het wachten meer dan zat...!!!! Mooi voorbeeld is bijv mijn vraag over het internet van 24-8, hierop is geen antwoord gekomen, een zwakke bezetting of niet binnen 21 dagen geen reactie..., laat klanten dan geen vragen stellen via dit medium als er niet op geantwoord kan worden. Kunt u een termijn aangeven wanneer e.e.a. uitgezocht is?
Reputatie 8
Badge +16
Als betalende klant heb ik geen boodschap aan "Webcare heeft door omstandigheden momenteel een zwakke bezetting", ik heb niet te maken met de kruidenier op de hoek

Het officiële supportkanaal van Telfort is de telefonische helpdesk.Webcare is geen vervanging voor de helpdesk... vandaar de reactie van Hugo.
Als betalende klant heb ik geen boodschap aan "Webcare heeft door omstandigheden momenteel een zwakke bezetting", ik heb niet te maken met de kruidenier op de hoek

Het officiële supportkanaal van Telfort is de telefonische helpdesk.Webcare is geen vervanging voor de helpdesk... vandaar de reactie van Hugo.

Dat mag zo zijn, maar met de klantenservice kom ik niet verder, dacht dat dit al uit mijn verhaal bleek.... Volgens mij is de Webcare afdeling een afdeling die social media en micro blogging scant en aktie onderneemt om verstoring snel en adequaat het hoofd te bieden, ik mag er dan toch zeker vanuit gaan dat ze haar eigen forum scant en klachten snel afhandelt .... En nogmaals de reactie van hugo is eerlijk maar geen reactie voor een partij als Telfort.
Badge +1

Hugo

wat zei je hugo een zwakke bezetting veel zieken kunne het gedram zekers niet de baas  hugo heb zelf ook trebbels met me internet  op mobiel  ma er word miks verholpen gewoon triest vind je niet  hugooo ik wel
Gisteren heb ik Hugo een privebericht verstuurd, echter heb tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.
Hieronder de letterlijke tekst van de Telfort Nieuwsbrief Mobiel van Juli 2012:
______
Telfort webcare is er speciaal voor u

Het webcare-team van Telfort is speciaal opgezet om al uw vragen, klachten en andere verzoeken zo snel mogelijk online te beantwoorden. Het webcare-team beheert ook ons online forum. Op het forum proberen onze klanten elkaar te helpen met vragen en problemen, onder toeziend oog van het webcare-team. Ook wordt het forum gebruikt om pilots uit te voeren onder onze klanten bij de introductie van nieuwe producten en/of diensten.

Wilt u ook in contact komen met ons webcare-team of de grote groep Telfort gebruikers op ons forum? Ga dan naar het Telfort forum! 
______

Tot op heden heb ik nog steeds NIETS van Webcare danwel de klantenservice als reactie op mijn klacht ontvangen....

En de klant wordt nog steeds niet gehoord, laat staan geholpen!!!!!!!!
Reputatie 2
Badge +3
Robbert, als een klant zich zo opstelt is er geen sprake van helpen. Het enige dat je doet is gillen en tieren en dan kan niemand iets voor je doen.
Heb je nog andere problemen dan alleen met Telfort? Je komt nl. over als iemand die het niet getroffen heeft in het leven.
Sterkte er mee!
Robbert, als een klant zich zo opstelt is er geen sprake van helpen. Het enige dat je doet is gillen en tieren en dan kan niemand iets voor je doen.
Heb je nog andere problemen dan alleen met Telfort? Je komt nl. over als iemand die het niet getroffen heeft in het leven.
Sterkte er mee!

Gek he dat je als klant zo wordt...

En jij bent vast een telfort medewerker, voor de rest gaat het prima en heb het op TELFORT na zeker getroffen in het leven. Wat jij noemt gillen en tieren, is proberen op allerlei manieren met telfort in contact  te komen.... Maar ja.... jij zult wel geen problemen hebben met internet op je mobiel.... Enne.... het in contact komen lukt niet... Had liever dat iemand van Webcare zo "spontaan"  reageert!
Reputatie 8
Badge +16
Ik durf met zekerheid te beweren dat Reacher geen Telfort medewerker is... Telfort medewerkers zijn als zodanig duidelijk herkenbaar op dit forum.

Webcare is er vandaag niet... morgen ook niet... met een beetje geluk zijn ze er maandag weer. Vandaar dat je vandaag en morgen ook geen antwoord hoeft te verwachten van ze.
Reputatie 2
Badge +3
Sterkte er mee!

Gek he dat je als klant zo wordt...

En jij bent vast een telfort medewerker, voor de rest gaat het prima en heb het op TELFORT na zeker getroffen in het leven. Wat jij noemt gillen en tieren, is proberen op allerlei manieren met telfort in contact  te komen.... Maar ja.... jij zult wel geen problemen hebben met internet op je mobiel.... Enne.... het in contact komen lukt niet... Had liever dat iemand van Webcare zo "spontaan"  reageert!
Tsja. Jammer dat je er voor kiest om zo te blijven reageren (Niemand dwingt je namelijk om te reageren zoals je doet, dat is een keuze die je zelf maakt. Zeggen dat je zo reageert omdat Telfort je 'dwingt' is niet echt sterk). Ach ja...succes er mee. Sterkte voor de Telfortmedewerkers die contact met je hebben. 😉

Reageer