beantwoord

Telefoon geeft na migratie Roaming aan en Internet werkt niet

• 9 december 2013
  • 6 reacties
  • 1661 keer bekeken

Na migratie van een pre-paid naar een abo met internet blijft mijn telefoon een roaming indicator afgeven (ik kan wel gewoon bellen).
Mobiel internet werkt ook niet (wel over wifi).

Mijn telfort geeft aan dat alles ok is maar het werkt niet, alle telefoon instellingen zijn nagelopen en deze kloppen

Ik heb een Nokia Lumia 920
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 10 december 2013, 10:57

@Lynda,

Vervelend dat mobiel internet niet werkt. Ik kijk graag voor je na of de netwerkinstellingen juist staan. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Lynda,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb het nagekeken en zie dat er iets onjuist stond op het netwerk. Dit heb ik zojuist aangepast. ik zie dat er ook weer een verbinding is geweest met mobiel internet. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten en mij laten weten of het werkt?

Denise
Badge +2
Na migratie van een pre-paid naar een abo met internet blijft mijn telefoon een roaming indicator afgeven (ik kan wel gewoon bellen).
Mobiel internet werkt ook niet (wel over wifi).

Mijn telfort geeft aan dat alles ok is maar het werkt niet, alle telefoon instellingen zijn nagelopen en deze kloppen

Ik heb een Nokia Lumia 920

Data gegevens én data roaming moeten aan staan. Daarnaast wel het toestel uit en aan zetten nog wel eens helpen.
Reputatie 8
Badge +16
En wat is de officiele ingangsdatum van je abo?
En wat is de officiele ingangsdatum van je abo?

05-12-2013

Telefoon geeft driehoek aan (roaming) 
@ Matthijs, vreemd dat roaming aan moet staan, met een andere toestel uit ons gezin (ook een Lumia) is dit niet nodig, dit is toch alleen van toepassing als je in het buitenland bent ?, ik bevindt me in de regio Rotterdam ver van de grens dus.
Reputatie 3
Badge +1
@Lynda,

Vervelend dat mobiel internet niet werkt. Ik kijk graag voor je na of de netwerkinstellingen juist staan. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer