beantwoord

Te trage snelheid internet

• 5 juli 2012
  • 2 reacties
  • 2584 keer bekeken

Ik heb al vanaf het begin van mijn abonnement te maken met een traag internet.
Nu zag ik recent in Mijn Telfort dat ik de volgende snelheden behoor te behalen bij mijn surf en mail internet

• surf&mail
Maximale downloadsnelheid: 3.6 Mbps,
maximale uploadsnelheid: 384 Kbps

Ik behaal echter maar downloadsnelheden van 740 en 750 Mbit/s. en uploadsnelheden van rond de 300 Kbps
Dus veels te traag voor wat ik al die tijd voor betaal! Ik heb een vrij nieuwe telefoon van nog amper een jaar oud, HTC desire S dus daar kan het niet aan ligggen!

Hoe kan dit?

Hopelijk kan dit snel opgelost worden!!

Groetjes
icon

Beste antwoord door Laila 6 juli 2012, 11:25

Wat u bij Mijn Telfort ziet staat klopt niet, mijn excuses voor de verwarring. Bij surf & mail zonder datalimiet is de downloadsnelheid 768 kbit/s en de uploadsnelheid 384 kbit/s. Op www.telfort.nl/tarieven kunt u zien welke snelheid bij uw abonnement hoort.

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Badge
Wat u bij Mijn Telfort ziet staat klopt niet, mijn excuses voor de verwarring. Bij surf & mail zonder datalimiet is de downloadsnelheid 768 kbit/s en de uploadsnelheid 384 kbit/s. Op www.telfort.nl/tarieven kunt u zien welke snelheid bij uw abonnement hoort.

Laïla

Laïla

Ook ik zit met het zelfde probleem.

Surf en mail zou volgens jullie voorwaarden zoals onderstaand zijn.

Zelf heb ik surf en mail 1gb. Jammer genoeg nooit boven 0,5 mbps download uitgekomen.

Telfort mobiel internet  Kosten per maand  Maximale snelheid
                                                         Download  Upload

surf&mail 1 GB  € 13,95 p/mnd     3.6 Mbit/s     384 kbit/s
surf&mail 1,5 GB  € 18,95 p/mnd  3.6 Mbit/s  384 kbit/s

Inmiddels ook al een klacht over gedaan. Zou binnen 48 uur terug gebeld worden . Jammer genoeg niet gebeurd.

tja..........

Reageer