beantwoord

Storing Mobiele telefonie

• 25 april 2018
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

In Vlissingen momenteel geen tot slecht mobiel bereik, maar geen storingsmelding.

Wat nu?
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 26 april 2018, 16:21

Hi Zomerob,

Wat irritant en frustrerend dat je netwerk niet goed werkt! Ik zie geen storingen terug in jouw gebied, dus daar lijkt het niet aan te liggen. Wat voor telefoon heb je in gebruik? Je zou in dit geval ook even in de toestelhulp kunnen kijken en dan in je telefoon handmatig het KPN netwerk kunnen selecteren. Ik zie dat je instellingen goed staan in het systeem. Kun je ook geen verbinding maken met 3G of 4G? Wat zie je precies bovenin het scherm van je telefoon? Ik hoor het graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen! Dank je wel voor je ondersteuning Jimny!
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Kun je de simkaart eens in een ander toestel proberen en in jou toestel een andere simkaart plaatsen, ook je toestel uit en weer aanzetten wil wel eens helpen
Beste Jimny,

Ik heb geen ander toestel/simkaart bij de hand. Wel het toestel uit/aan gezet, maar zonder resultaat.

Had dut ook niet verwacht. De sterkt-balkjes staat nrmaal op 4 (= max.) maar nu op 1 of valt helemaal weg. Er is dus iets anders aan de hand lijkt mij
Reputatie 8
Badge +18
Was het hiervoor wel goed zo ja dan kan het nog een storing betreffen en ik kan je niet vertellen of dat zo is, aangezien webcare het momenteel heel druk heeft kun je de vraag eens stellen op de chat van Telfort die je kunt vinden onder contact van Telfort
Okido
Reputatie 3
Badge +4
Hi Zomerob,

Wat irritant en frustrerend dat je netwerk niet goed werkt! Ik zie geen storingen terug in jouw gebied, dus daar lijkt het niet aan te liggen. Wat voor telefoon heb je in gebruik? Je zou in dit geval ook even in de toestelhulp kunnen kijken en dan in je telefoon handmatig het KPN netwerk kunnen selecteren. Ik zie dat je instellingen goed staan in het systeem. Kun je ook geen verbinding maken met 3G of 4G? Wat zie je precies bovenin het scherm van je telefoon? Ik hoor het graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen! Dank je wel voor je ondersteuning Jimny!

Reageer