beantwoord

Storing mobiel internet Blackberry

• 16 april 2012
  • 23 reacties
  • 4320 keer bekeken

wie kan me helpen?
ping doet het niet whatsapp doet het niet
blackberry store ook niet
maar gewoon internet wel?
hoe kan dit? en hoe los ik het op?
icon

Beste antwoord door Laila 18 april 2012, 12:09

@all,

Wij begrijpen dat het vervelend is dat u problemen ervaart met de BlackBerry-diensten, onze excuses voor het ongemak. Sommige BlackBerry gebruikers kunnen momenteel nog steeds problemen ervaren met het gebruik van de BlackBerry-diensten. Er wordt hard gewerkt om de storing op te lossen.

Update 13.04 uur: De storing is opgelost. Het is weer mogelijk om gebruik te maken van BlackBerry internet diensten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Laïla
Bekijk reactie

23 reacties

Hallo,
Ik heb sinds gister opeens internetproblemen. Ik heb een Blackberry 9700, en opeens is mijn blackberryinternet weg. De eerste keer startte ik hem opnieuw op en toen deed hij het weer maar nu werkt dat niet meer.
mvg Robin
Reputatie 1
Badge +1
Hallo allen,
Ik heb sinds gisteren geen internet meer op mijn blackberry.
De letters gprs staan gewoon in kleine letters normaal als ik internet verbinding heb, staan deze in hoofdletters.
Is er iets met mijn toestel of hebben meerdere mensen hier last van?
Ik heb een simonly abb met blackberry surf enmail abb.
Ik zag op de site staan bij mededelingen dat er onderhoud was op de blackberry server.
Dit was in nacht van zondag op maandag(16 april)

Weet iemand iets meer?

Gr. Angela
Ik heb hier ook al sinds 2 dagen last van! Sinds het onderhoud heeft mijn internet niet meer gewerkt. Ik heb op verschillende manieren contact opgenomen met Telfort maar word ontzettend slecht geholpen. Dit is niet de eerste keer dat ik dit heb. Toen mijn nummerbehoud werd overgezet werkte mijn internet ook niet meer. Het lijkt wel alsof er bij verandering een instelling anders komt te staan, waarna mijn internet het niet meer doet. Vervolgens moet je weer de klantenservice bellen voor 10 cent per minuut. Ik ben een beetje klaar met Telfort, al 3x dit probleem gehad sinds Januari (!).. Ben benieuwd wanneer dit een keer ophoudt!
Ik vind het heel jammer dat er niets vanuit Telfort wordt gecommuniceerd hierover.
Ik ben benieuwd hoe we hiervoor worden gecompenseerd http://forum.telfort.nl/images/smilies/mad.png
Badge
@all,

Wij hebben jullie melding gezien en doorgezet naar de betreffende afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Zodra ik meer weet plaats ik opnieuw een bericht.

Update: Er is momenteel een storing met de BlackBerry dienst, onze oprechte excuses voor dit ongemak. Het probleem is in onderzoek.

Laïla
@ laila

wel een beetje jammer dat er bij telfort zo makkelijk over gedaan word
neem aan dat er wel een passende vergoeding of goedmaker komt
en waarom hebben jullie een gedeelte op de website over storingen en update's
als die toch niet up to date word gehouden?
begin er nu wel klaar mee te raken want ben nu verplicht om te bellen en te smsen
en nog een klein dingetje: beetje jammer dat je pas na een dag reageerd het lijkt mij vrij normaal dat er hier overdag gewoon iemand van telfort op dit forum rond hangt
Reputatie 1
Badge +1
@ Laïla,

Nou dan wacht ik het maar even af.
Misschien een idee iets leuks ter compensatie...http://forum.telfort.nl/images/smilies/redface.png

Gr. Angela
die storing mag nou wel een keer verholpen worden want word er nou wel een beetje moe van!
zit al 2 dagen zonder en blijf maar smsen wie vergoed me dat dan?
Dit is echt belachelijk.. alweer een storing, want dat hebben we nog niet gehad.

Dan sta ik 40 min in de wachtrij aan de telefoon.. en dan word ik ook nog ontzettend slecht geholpen.

Ook jammer dat we niet op de hoogte gehouden worden van hoe het ervoor staat..

ben echt niet blij met met telfort
Telfort is echt ontzettend slecht in communicatie naar klanten toe. Niemand wordt op de hoogte gehouden als er wat is en daarnaast worden storingen in de doofpot gestopt, zodat ze de klanten niks hoeven te vergoeden. Vaak is er niet eens een tegemoetkoming! Iets wat andere providers wel netjes doen.
Iedereen die nu last heeft van de storing betaalt gewoon de volle mep voor zijn dure blackberry abonnement. Daarnaast stijgen de kosten voor bellen en smsen omdat Whatsapp en Ping het momenteel niet doen. Het zou netjes zijn als Telfort hier een passende oplossing voor vindt!
Ik moet wel zeggen dat Laïla de enige is bij Telfort die communiceert. Vorige keer dat ik storing had heb ik op verschillende manieren contact opgenomen met Telfort. Toen ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg kreeg ik te horen: "Ik heb het goed gezet, je moet je telefoon opnieuw opstarten en na 5 minuten weer aan doen, dan is het verholpen" maar vervolgens deed hij het nog steeds niet. En daar hang je dan een kwartier voor aan de lijn (10 cent per minuut). Vervolgens heb ik via Twitter contact opgenomen met Telfort en heeft Laïla voor me gekeken. Toen ging het ineens wel goed!
Oja, en vorige week heb ik 4 dagen geen smsjes kunnen ontvangen. Ik kreeg in ieder geval geen smsjes binnen die afkomstig waren van Vodafone en T-mobile. Ook hier heeft Telfort niks over laten weten en ook hier komt Telfort de klant niet tegemoet. Het is belachelijk dat de klanten dit soort storingen maar moeten tolereren, terwijl ze wel de volle mep blijven betalen. Providers doen veel moeite om nieuwe klanten binnen te halen, maar de trouwe klanten worden als vuil behandeld. Ik heb momenteel geen goed woord over voor Telfort, maar ik vraag me af of er überhaupt een provider is die zijn klanten WEL goed behandelt.
sind 3 dagen geen pin en internet wat kan dat zijn kan wel op internet via de browser muxiek luisteren gaat ook niet via internet

grt guido
ik heb inmiddels wel weer alles maar nu maar even afwachten wat telfort met mijn gemaakte kosten gaat doen?
Bij mij doet mijn internet het ook weer sinds vanmorgen, maar ik vraag me af voor hoe lang dat is!
sind 3 dagen geen pin en internet wat kan dat zijn kan wel op internet via de browser muxiek luisteren gaat ook niet via internet

grt guido

Ik kan ook geen muziek luisteren via internet, maar heb geen idee welke instelling ik daarvoor moet veranderen. Via wifi zeurt hij er niet over, maar wanneer ik via mn mobiele netwerk wil luisteren geeft hij een fout..
Reputatie 1
Badge +1
Ook bij mij doet het internet het weer!

Gr. Angela

Update hij doet het weer niet. Hij heeft het enkel maar even gedaan.
Ja hoor de hoop dat die gister bleef doen.
ligt ie er weer uit. Ben klaar met telfort echt waar. slechte service slechte internet! word er schijtziek zijn.
Krijg je een medewerker gaan se sociaal wenselijke antworoden geven die kan zelf k zelf wel bedenken.
Probleem moet worden opgelost
En ja hoor, internet ligt er weer uit...
Badge
@all,

Wij begrijpen dat het vervelend is dat u problemen ervaart met de BlackBerry-diensten, onze excuses voor het ongemak. Sommige BlackBerry gebruikers kunnen momenteel nog steeds problemen ervaren met het gebruik van de BlackBerry-diensten. Er wordt hard gewerkt om de storing op te lossen.

Update 13.04 uur: De storing is opgelost. Het is weer mogelijk om gebruik te maken van BlackBerry internet diensten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Laïla
@ Laila

en wat gaat telfort met de kosten doen die extra gemaakt zijn met smsen bijvoorbeeld?
En toen werd er niet meer gereageerd door telfort.. Het is immers opgelost en de klanten moeten maar niet zeuren......?
@ linseyJ

ja precies! juist daarom keek ik hier weer even

telfort wakker worden wij willen onkosten vergoeding voor het bellen en smsen tijdens de storing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Badge
@all,

Wij begrijpen dat het vervelend is dat u last heeft gehad van de storing, nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Telfort is niet aansprakelijk voor directe en indirecte kosten als gevolg van deze storing. Lees daarover meer in onze algemene voorwaarden, artikel 11.

Laïla

Reageer