beantwoord

Storing mobiel internet



Toon het eerste bericht

35 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@payal,

Zojuist ontving ik een terugkoppeling dat een nieuwe simkaart het probleem heeft verholpen.
Kun je dit bevestigen?

Denise

@VulcanriderHenk,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb het nagekeken en er stond een blokkade op mobiel internet. Deze heb ik zojuist verwijderd. Ik adviseer je om het toestel uit- en aan te zetten, daarna werkt mobiel internet.

Succes!

Denise


Denise bedankt voor je hulp kreeg vanochtend op mn werk n sms dat de gegevens veranderd waren en na een herstart van mijn toestel had ik internet
Thnks Gr. Henk
Reputatie 3
Badge +1
@VulcanriderHenk,

Graag gedaan, fijn dat het werkt!

Denise
Help mij alsjeblieft!
Ineens krijg ik links boven GEEN SERVICE...
Af en toe zoekt tie maar hij blijft dit aangeven. Ik heb al van alles geprobeerd maar niks helpt.
Ik heb net sinds een maand eindelijk internet en alles was geregeld en nu doet hij weer raar.
Ik kan niet bellen of internetten en ik heb dit nodig voor mijn werk.
Kunnen jullie er zo snel mogelijk naar kijken voor mij?
Alsjeblieft, ik kan hier niet zo goed meer tegen.
Allvast bedankt

gr lucinda
Reputatie 8
Badge +17

Help mij alsjeblieft!
Ineens krijg ik links boven GEEN SERVICE...
Af en toe zoekt tie maar hij blijft dit aangeven. Ik heb al van alles geprobeerd maar niks helpt.
Ik heb net sinds een maand eindelijk internet en alles was geregeld en nu doet hij weer raar.
Ik kan niet bellen of internetten en ik heb dit nodig voor mijn werk.
Kunnen jullie er zo snel mogelijk naar kijken voor mij?
Alsjeblieft, ik kan hier niet zo goed meer tegen.
Allvast bedankt

gr lucinda

telefoon uitzetten, SIMkaart afvegen/schoonmaken en opnieuw plaatsen en dan opnieuw proberen.
Hallo Kees Jan!

Bedankt voor je advies. Maar ook dit werkt niet. Hij geeft weer Geen service aan.
Zo jammer dat dat ineens gebeurt....
Iemand anders advies of even iemand die wilt kijken?

Gr lulu
Reputatie 8
Badge +17
Je hebt géén betalingsachterstand?
Nee,

Alles is netjes betaald. En al mijn instellingen staan nog steeds hetzelfde....
Reputatie 8
Badge +17
Dan even wachten totdat WebCare dit topic oppakt of je belt naar de klantenservice (0900-9596) of je gaat even naar een TelfortShop.

Kan je je SIM even proberen in een andere telefoon?
Reputatie 3
Badge +1
@all,

Probleem is inmiddels opgelost! Er stond iets fout in de netwerkinstellingen.

Denise

Reageer