beantwoord

Storing mobiel internet 27 februari

  • 27 februari 2013
  • 36 reacties
  • 6133 keer bekeken

Badge
Goedemorgen,
Sinds deze ochtend heb ik geen mobiel internet meer.
dwz wel de h in het display en een upload pijltje maar het download pijltje komt maar heel af en toen en dus is er geen internet mogelijk.
Toestel al opnieuw opgestart. Op de statuspagina staat niets. Dus wat is er aan de hand en hoe dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 27 februari 2013, 17:10

@all,

Bij een storing is het altijd moeilijk in te schatten hoelang het gaat duren. Als er een update bekend is dan vinden jullie die terug op onze website:
http://www.telfort.nl/mededelingen/mobiel/storing-mobiel-internet-3/

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Denise
Bekijk reactie

36 reacties

Badge
@leoniek, storingen kunnen altijd optreden..

100% uptime kan nooit gerealiseerd worden en afhankelijk van de oorzaak kan de verstoring zo voorbij zijn of langer duren. Telfort is aan het werken aan een oplossing, dus hopelijk heb je morgen weer de beschikking over mobiel internet.
Ik heb helaas ook het probleem vandaag de hele dag al jammer dat het nog steeds niet is opgelost ik betaal wel voor mijn telfort abonoment dan moet het to h ook allemaal goed werken een storing kan best maar zorg dan dat het snel wordt op gelost want vind dit echt heeel iritant dat 3g internet niet werkt ik ben morgen bijna helle dag niet thuis dus hoop dat het dan is opgelost anders heb ik geen internet

Ik hoop dat het snel is opgelost want hij doet de hele dag al niet

Groetjes leoniek

( een trouwe klant van telfort )
In Utrecht ook !!!!
Reputatie 3
Badge +1
@all,

Bij een storing is het altijd moeilijk in te schatten hoelang het gaat duren. Als er een update bekend is dan vinden jullie die terug op onze website:
http://www.telfort.nl/mededelingen/mobiel/storing-mobiel-internet-3/

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Denise
Badge
Hallo,

ik heb vandaag al de hele dag via mijn mobiel geen internet verbinding, ik heb al reeds twee jaar een abbonnement bij telfort en heb zo'n dergelijk probleem nog niet eerder ondervonden, ik zou graag horen of er een storing is of dat het mogelijk een andere oorzaak heeft dat de internet verbinding niet wekrt.

Nou ik heb dit al vaker meegemaakt. Het ging de laatste tijd weer goed. Maar ja never touch a running  server ;)

Ben overigens wel zeer benieuwd wanneer dit probleem wel opgelost is en wat wij daar voor een compensatie voor krijgen daar wij deze maand per dag toch al meer betalen dan de andere maanden!
Badge
Dat las ik ook dat er gisteren onderhoud was baal als een stekker is er al iets bekend hoe lang het nog duurd?
Hier ook hele dag niks. Gisteren hadden ze onderhoud... nou goed bezig geweest dan he
Hier ook al hele dag niks. Gisteren hadden ze onderhoud?? Nou dan hebben ze goed de boel gesloopt. Krijgen we compensatie?
Badge
Nog steeds geen internet
Badge
Er is op dit momend een storing bij telfort
inderdaad een indicatie van hoe lang het nog duurt zou wel fijn zijn aangezien dit al
de gehele dag duurt.
Badge
Is er al enige duidelijkheid waar dit aan ligt en wat ongeveer de tijdsduur is om dit probleem op te lossen? Het is namelijk niet de eerste keer in korte tijd dat telfort mij problemen met mijn internet op levert, plus iets meer informatie zou wel prettig zijn.
Helemaal klaar met Telfort
Ik heb er ook al de hele dag last van, hoop dat ze het snel zullen oplossen. Erg vervelend!
thx 😉          .........
Reputatie 8
Badge +16
Pssst...: http://www.telfort.nl/mededelingen/mobiel/storing-mobiel-internet-3/
Reputatie 8
Badge +19
Storingsmelding staat op de website.

http://www.telfort.nl/mededelingen/mobiel/storing-mobiel-internet-3/
Hallo,

ik heb vandaag al de hele dag via mijn mobiel geen internet verbinding, ik heb al reeds twee jaar een abbonnement bij telfort en heb zo'n dergelijk probleem nog niet eerder ondervonden, ik zou graag horen of er een storing is of dat het mogelijk een andere oorzaak heeft dat de internet verbinding niet wekrt.
Hallo allemaal

Ik heb weer een probleem met mijn telefoon.
Deze keer geeft hij wel aan dat ik internet 3g heb maar kan hij geen verbinding maken.
Er staat dan ook bij netwerkstatus: niet verbonden.
Ik heb weer van alles geprobeerd, simkaart eruit gehaald, gereboot, opnieuw aangezet, gebeld met klantenservice maar niemand kan mij helpen.
Zouden jullie eens willen kijken? De vorige keer heeft Denise van het forum mij ook zo goed geholpen.
Ik vind het wel super vervelend dat er iedere keer iets is met mijn internet. Terwijl ik nog genoeg mb internet heb in mijn bundel.
Als dit steeds blijft gebeuren ben ik genoodzaakt mijn abbonement op te zeggen.
Alsjeblieft help mij.

Groetjes lulu
Hetzelfde probleem hier, op mijn scherm staat wel dat ik 3g heb, maar heb gewoon geen verbinding,
omgeving roosendaal,
Reputatie 3
Badge +1
@all,

Er staat inmiddels een bericht op onze website vermeld.
http://www.telfort.nl/mededelingen/mobiel/storing-mobiel-internet-3/

Denise
@ Denise, bedankt voor de terugkoppeling en succes.
Hopelijk is het snel opgelost
Badge
Ik heb het ook zelfde probleem.
Reputatie 3
Badge +1
@all,

Het klopt dat je problemen kunt ervaren met mobiel internet. Het probleem is inmiddels bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Zelfde probleem in Den Haag....

Reageer