beantwoord

Storing mobiel internet 27 februari

Toon het eerste bericht

36 reacties

inderdaad een indicatie van hoe lang het nog duurt zou wel fijn zijn aangezien dit al
de gehele dag duurt.
Badge
Er is op dit momend een storing bij telfort
Badge
Nog steeds geen internet
Hier ook al hele dag niks. Gisteren hadden ze onderhoud?? Nou dan hebben ze goed de boel gesloopt. Krijgen we compensatie?
Hier ook hele dag niks. Gisteren hadden ze onderhoud... nou goed bezig geweest dan he
Badge
Dat las ik ook dat er gisteren onderhoud was baal als een stekker is er al iets bekend hoe lang het nog duurd?
Badge
Hallo,

ik heb vandaag al de hele dag via mijn mobiel geen internet verbinding, ik heb al reeds twee jaar een abbonnement bij telfort en heb zo'n dergelijk probleem nog niet eerder ondervonden, ik zou graag horen of er een storing is of dat het mogelijk een andere oorzaak heeft dat de internet verbinding niet wekrt.

Nou ik heb dit al vaker meegemaakt. Het ging de laatste tijd weer goed. Maar ja never touch a running  server ;)

Ben overigens wel zeer benieuwd wanneer dit probleem wel opgelost is en wat wij daar voor een compensatie voor krijgen daar wij deze maand per dag toch al meer betalen dan de andere maanden!
Reputatie 3
Badge +1
@all,

Bij een storing is het altijd moeilijk in te schatten hoelang het gaat duren. Als er een update bekend is dan vinden jullie die terug op onze website:
http://www.telfort.nl/mededelingen/mobiel/storing-mobiel-internet-3/

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Denise
In Utrecht ook !!!!
Ik heb helaas ook het probleem vandaag de hele dag al jammer dat het nog steeds niet is opgelost ik betaal wel voor mijn telfort abonoment dan moet het to h ook allemaal goed werken een storing kan best maar zorg dan dat het snel wordt op gelost want vind dit echt heeel iritant dat 3g internet niet werkt ik ben morgen bijna helle dag niet thuis dus hoop dat het dan is opgelost anders heb ik geen internet

Ik hoop dat het snel is opgelost want hij doet de hele dag al niet

Groetjes leoniek

( een trouwe klant van telfort )
Reputatie 1
Badge
@leoniek, storingen kunnen altijd optreden..

100% uptime kan nooit gerealiseerd worden en afhankelijk van de oorzaak kan de verstoring zo voorbij zijn of langer duren. Telfort is aan het werken aan een oplossing, dus hopelijk heb je morgen weer de beschikking over mobiel internet.

Reageer