beantwoord

Storing mobiel internet 27 februari

  • 27 februari 2013
  • 36 reacties
  • 5927 keer bekeken

Badge
Goedemorgen,
Sinds deze ochtend heb ik geen mobiel internet meer.
dwz wel de h in het display en een upload pijltje maar het download pijltje komt maar heel af en toen en dus is er geen internet mogelijk.
Toestel al opnieuw opgestart. Op de statuspagina staat niets. Dus wat is er aan de hand en hoe dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 27 februari 2013, 17:10

@all,

Bij een storing is het altijd moeilijk in te schatten hoelang het gaat duren. Als er een update bekend is dan vinden jullie die terug op onze website:
http://www.telfort.nl/mededelingen/mobiel/storing-mobiel-internet-3/

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Denise
Bekijk reactie

36 reacties

Dat heb ik ook.
Gisteren een nieuwe iphone 5 met abonnement bij jullie afgesloten en gisterenavond wel mobiel netwerk en prima 3g bereik en vanochtend doet die niks meer...
Ik heb ook al de stappen gevolgd voor opnieuw instellen enzo, maar hij doet dus helemaal niks.
Hoe op te lossen?
Ik heb hetzelfde probleem.
Graag opheldering over dit probleem
Bij mij doet ie het weer sinds enkele minuten!
Ik heb hetzelfde probleem aan mijn kant, sinds vanochtend geen 3G internet meer.
Een snelle fix wordt gewaardeerd 🙂
Hier ook problemen met mobiel internet
Ook ik heb hier last van. Vanochtend gewoon internet totdat dit traag tot wel niet verbinding hebben. Nu helemaal niet meer. Ook telefoon opnieuw opgestart maar geen verbetering. Telefoon geeft wel aan 3G verbinding te hebben. Omgeving Ede. Graag reactie van Telfort!
Reputatie 1
Ik heb daar ook op dit moment last van. Omgeving Amsterdam.
Storend dat dit niet vermeld wordt op de storingspagina.
moi aussi, haarlem, amsterdam, utrecht .. bij allemaal geen data verbinding
Badge
Zelfde hier, Rotterdam... What's happening?
omgeving Enschede hetzelfde probleem
Zelfde probleem voor mij: geen internet, wel 3G logo in beeld, ook al gereset etc.
Graag opheldering en verwachtte duur voordat het is opgelost.
Erg vervelend
Zelfde probleem in Den Haag....
Reputatie 3
Badge +1
@all,

Het klopt dat je problemen kunt ervaren met mobiel internet. Het probleem is inmiddels bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Badge
Ik heb het ook zelfde probleem.
@ Denise, bedankt voor de terugkoppeling en succes.
Hopelijk is het snel opgelost
Reputatie 3
Badge +1
@all,

Er staat inmiddels een bericht op onze website vermeld.
http://www.telfort.nl/mededelingen/mobiel/storing-mobiel-internet-3/

Denise
Hetzelfde probleem hier, op mijn scherm staat wel dat ik 3g heb, maar heb gewoon geen verbinding,
omgeving roosendaal,
Hallo allemaal

Ik heb weer een probleem met mijn telefoon.
Deze keer geeft hij wel aan dat ik internet 3g heb maar kan hij geen verbinding maken.
Er staat dan ook bij netwerkstatus: niet verbonden.
Ik heb weer van alles geprobeerd, simkaart eruit gehaald, gereboot, opnieuw aangezet, gebeld met klantenservice maar niemand kan mij helpen.
Zouden jullie eens willen kijken? De vorige keer heeft Denise van het forum mij ook zo goed geholpen.
Ik vind het wel super vervelend dat er iedere keer iets is met mijn internet. Terwijl ik nog genoeg mb internet heb in mijn bundel.
Als dit steeds blijft gebeuren ben ik genoodzaakt mijn abbonement op te zeggen.
Alsjeblieft help mij.

Groetjes lulu
Hallo,

ik heb vandaag al de hele dag via mijn mobiel geen internet verbinding, ik heb al reeds twee jaar een abbonnement bij telfort en heb zo'n dergelijk probleem nog niet eerder ondervonden, ik zou graag horen of er een storing is of dat het mogelijk een andere oorzaak heeft dat de internet verbinding niet wekrt.
Reputatie 8
Badge +19
Storingsmelding staat op de website.

http://www.telfort.nl/mededelingen/mobiel/storing-mobiel-internet-3/
Reputatie 8
Badge +16
Pssst...: http://www.telfort.nl/mededelingen/mobiel/storing-mobiel-internet-3/
thx 😉          .........
Ik heb er ook al de hele dag last van, hoop dat ze het snel zullen oplossen. Erg vervelend!
Helemaal klaar met Telfort
Badge
Is er al enige duidelijkheid waar dit aan ligt en wat ongeveer de tijdsduur is om dit probleem op te lossen? Het is namelijk niet de eerste keer in korte tijd dat telfort mij problemen met mijn internet op levert, plus iets meer informatie zou wel prettig zijn.

Reageer