beantwoord

Steeds geen internet op Samsung A5

• 4 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 190 keer bekeken

Hallo, ik heb een Samsung 5A en ik heb altijd internet kunnen ontvangen. Mijn man en ik hebben tegelijk ons abonnement afgesloten en de laatste tijd komt het steeds vaker voor dat hij wel verbinding heeft en ik niet. Kan me niet herinneren dat ik iets gewijzigd heb op de telefoon. Kan iemand me helpen? Ik heb een Telfort abonnement

Admin: Eigen topic voor je reactie aangemaakt en afgesplitst
icon

Beste antwoord door GJC 9 oktober 2019, 11:06

"....steeds vaker....."
Mag ik daaruit opmaken dat je niet doorlopend zonder internet zit? Dat doet mij dan denken aan een oorzaak in het toestel.
Heb je al eens de simkaart verwijderd en weer teruggeplaatst (mogelijk vuile contactjes)?
Wat je ook kunt proberen is een netwerk-reset uitvoeren in je toestel.
Als jullie je simkaarten onderling wisselen, verhuist het probleem dan mee? Zo ja, dan moeten we zoeken in de simkaart of verbinding. Zo nee, dan is het iets in je toestel.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
"....steeds vaker....."
Mag ik daaruit opmaken dat je niet doorlopend zonder internet zit? Dat doet mij dan denken aan een oorzaak in het toestel.
Heb je al eens de simkaart verwijderd en weer teruggeplaatst (mogelijk vuile contactjes)?
Wat je ook kunt proberen is een netwerk-reset uitvoeren in je toestel.
Als jullie je simkaarten onderling wisselen, verhuist het probleem dan mee? Zo ja, dan moeten we zoeken in de simkaart of verbinding. Zo nee, dan is het iets in je toestel.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Jolanda108, welkom op het Telfort forum! Het is natuurlijk niet handig als je niet overal je internetverbinding kunt gebruiken, en ook niet de bedoeling. We zoeken hier graag met je mee naar de oplossing.

Ik zie dat @GJC je al hele goede tips heeft gegeven en vragen heeft gesteld. Daar ben ik ook benieuwd naar. Laat je ons weten wat je hebt geprobeerd en wat het effect ervan is? Laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

Reageer