beantwoord

SMS ontvangen 80% bundel 600mb verbruikt, heb echter nog 1779 mb staan volgens de telfort app

• 30 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Moose_Alpha, goed om je hier te zien. Ik heb hierover net 2 andere berichten over gezien bij andere klanten. Bij 1 van hen heb ik gekeken en die had nog voldoende MB's over en dat wil ik bij jou ook graag nakijken. Wil je hieronder een screenshot plaatsen van de sms en mij een privébericht toesturen met hierin je adresgegevens en 06-nummer? Bedankt!
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 30 augustus 2017, 19:32

Hoi Moose_Alpha, heel erg bedankt! Je kunt gewoon MijnTelfort aanhouden voor het aantal MB's dat je nog hebt. Ik heb zojuist geïnformeerd bij het Webcare team van Telfort die klanten via Facebook en Twitter helpen. Daar komen de berichten ook op binnen. Ik zet intern uit dat de sms onterecht is verzonden en hoop dat we kunnen reproduceren waarom de sms is verzonden. Hopelijk heb ik je in ieder geval duidelijkheid gegeven over het aantal MB's dat je nog hebt. Heb je voor nu vragen, stel ze vooral!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Moose_Alpha, heel erg bedankt! Je kunt gewoon MijnTelfort aanhouden voor het aantal MB's dat je nog hebt. Ik heb zojuist geïnformeerd bij het Webcare team van Telfort die klanten via Facebook en Twitter helpen. Daar komen de berichten ook op binnen. Ik zet intern uit dat de sms onterecht is verzonden en hoop dat we kunnen reproduceren waarom de sms is verzonden. Hopelijk heb ik je in ieder geval duidelijkheid gegeven over het aantal MB's dat je nog hebt. Heb je voor nu vragen, stel ze vooral!
Hoi Cindy.
Bedankt voor je hulp. Het werkt prima en het gebruik wordt goed weer gegeven in de app
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Moose_alpha, gelukkig, goed om te lezen. Bedankt voor je bericht!

Reageer